همایش ساخت داخل در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود

نخستین همایش ملی ساخت داخل با هدف ترویج و فرهنگ سازی فضای ساخت داخل در کشور و حمایت از تولید ملی، تیر ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا از روابط عمومی دانشگاه شریف، "نخستین همایش ملی ساخت داخل" در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیر ماه سال جاری در حوزه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیرو، خودروسازی، حمل و نقل ریلی، عمران و شهری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

در اولین همایش ملی ساخت داخل دانشگاه صنعتی شریف که توسط مرکز توسعه خود کفایی این دانشگاه و با حضور افراد سرشناس در سطوح علمی و عملی و در حوزه ساخت داخل برگزار می شود، متخصصان و تولیدکنندگان داخای تجربیات خود را در قالب سخنرانی ها و پانل های تخصصی با مخاطبان به اشتراک می گذارند. از دیگر برنامه های این همایش می توان به برگزاری کارگاه های گوناگون و نشست های تخصصی در قالب بحث های تامین منابع مالی و قوانین بالادستی اشاره کرد.

 مدیریت پروژه های ساخت داخل، جایگاه انتقال فناوری در ساخت داخل، مهندسی سیستم، مدل ها و فرآیندها، مدیریت زنجیره تامین ( سازندگان- پژوهشگران)، فرصت ها و چالش های ساخت داخل، مهندسی معکوس، مدل ها و فرآیندها، تنظیم قراردادهای بین المللی با رویکرد توان داخل و تامین مالی پروژه های ساخت داخل از جمله محورهای این همایش دو روزه است.

این همایش با محوریت حمایت از توان داخلی در کشور می تواند به افزایش اشتغال و بهره وری، کاهش خروج ارز، رونق فضای کسب و کار و... منجر شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی: http://nclc.sharif.ir مراجعه کنند.

کد خبر 346507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.