تعرفه‌ آموزشگاه‌های رانندگی نیمه دوم سال افزایش می‌یابد

رییس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص افزایش تعرفه‌های آموزش‌های رانندگی گفت: این تعرفه‌ها بر اساس نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت در نیمه دوم امسال افزایش می‌یابد.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۰ آموزشگاه رانندگی در سطح استان اصفهان فعالیت دارند، اظهار کرد: ۶۰ مرکز در مرکز استان و مابقی در ۲۲ شهرستان استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تیم‌های بازرسی ماهانه و یا به صورت هفتگی از آموزشگاه‌های رانندگی بازدید می‌کنند، افزود: عمده تخلف این آموزشگاه بعضاً دریافت شهریه مازاد و یا استفاده از خودروها با عمر بالای استاندارد است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان عمر قانونی خودروهای مورد استفاده در آموزشگاه‌های رانندگی را حداکثر هفت سال اعلام کرد و گفت: فعالیت خودروها با سن بیشتر تخلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طی یک سال اخیر موردی در خصوص پلمب مراکز آموزش رانندگی در سطح استان اصفهان نداشتیم، اضافه کرد: به اغلب مراکزی که تخلف داشتند تذکر دادیم و خوشبختانه مورد توجه قرار گرفت.

سرهنگ رضایی در خصوص افزایش تعرفه‌های آموزش‌گاه های رانندگی نیز اظهار کرد: این تعرفه‌ها بر اساس نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت در نیمه دوم امسال افزایش می‌یابد.

کد خبر 346480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.