خوانسار نیازمند اورژانس اجتماعی است

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: با توجه به توریستی بودن خوانسار و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان از نبود اورژانس اجتماعی رنج می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، سیدحسن شفعتی در دیدار با مدیر کل بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد: در سال‌های گذشته نبود دفتر طلاق در گلپایگان سبب ثبت آمار طلاق به نام خوانسار می شد که با تأسیس دفتر طلاق در گلپایگان آمار واقعی طلاق در خوانسار مشخص شد.

وی افزود: براساس آمار ثبت و احوال  سال گذشته طلاق در شهرستان خوانسار ۷۴ درصد کاهش داشته است که نتیجه تلاش در راستای پیشگیری از بروز اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی است.

فرماندار خوانسار  با بیان اینکه خوانسار شهر خیران است، گفت: بیشترین پروژه‌های شهرستان با کمک خیران احداث شده است که از جمله آن می توان به  احداث فرهنگسرای خانواده و کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان اشاره کرد.

شفعتی با بیان اینکه باتوجه تعداد ورود گردشگران به شهرستان نبود اورژانس یک خلاء بزرگی است، افزود: با ورود گردشگران در شهرستان جمعیت شهرستان به سه برابر افزایش می‌یابد و در راستای  پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان از نبود اورژانس اجتماعی رنج می‌برد.

وی گفت: با توجه به دستورالعمل سازمان بهزیستی استان در استفاده از اورژانس اجتماعی گلپایگان که شهر همجوار است این موضوع با توجه به بعد مسافت پاسخگو نبوده است.

شفعتی گفت: در صورت آماده شدن زیرساخت برای راه‌اندازی اورژانس اجتماعی از سوی استان خرید آمبولانس را با کمک خیران انجام می دهیم.

کد خبر 346444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.