شلیک رونالدو به قلب شیرهای اطلس

تیم ملی پرتغال به لطف گلزنی مجدد رونالدو برابر مراکش به پیروزی رسید تا مراکش اولین تیم حذف شده جام جهانی ۲۰۱۸ لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اولین دیدار از دور دوم مسابقات گروه B امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های پرتغال و مراکش در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم رفتند که در نهایت پرتغال موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

گل‌: کریستیانو رونالدو (دقیقه ۴) برای پرتغال

اخطار: مهدی بن عطیه (دقیقه ۴۰) از مراکش؛ آدرین سیلوا (دقیقه ۹۰+۲) از پرتغال

پرتغال: روی پاتریسیو، په په، ژوزه فونته، سدریک سوارس، رافائل گریرو، ویلیام کاروالیو، ژوائو موتینیو (۸۸- آدرین سیلوا)، برناردو سیلوا (۵۹- ژلسون مارتینس)، ژوائو ماریو (۷۰- برونو فرناندس)، گونزالو گودس و کریستیانو رونالدو

مراکش: منیر المحمدی، مهدی بن عطیه، مانوئل داکوستا، نبیل ضرار، اشرف حکیمی، کریم الاحمدی (۸۶- فیصل فجر)، مبارک بوصوفا، نورالدین امرابط، حکیم زیاش، یونس بلهندا (۷۵- مهدی کارسلا) و خالد بوطیب (۶۹- ایوب الکعبی)

پرتغال که در بازی قبل برابر اسپانیا کار راطوفانی آغاز کرده بود در این دیدار نیز شروعی مانند بازی گذشته داشت و در دقیقه ۴ روی یک ارسال کرنر و ضربه سر زیبای کریستیانو رونالدو به گل رسید تا چهارمین گل پرتغال در این جام جهانی نیز توسط رونالدو به ثمر رسیده باشد. پرتغال که خیلی زود از حریف پیش افتاده بود پس از گل چندان برتری چشمگیری نداشت و مراکش با نمایشی فراتر از انتظار برابر قهرمان یورو می‌توانست حتی بازی را به تساوی بکشاند. شیرهای اطلس در هر دو نیمه تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل برتری کردند و حتی در نیمه نخست یک پنالتی برای این تیم گرفته نشد تا این تیم آفریقایی در عین شایستگی با دو شکست متوالی اولین تیم حذف شده گروه B لقب بگیرد.

پرتغال با ۳ امتیازی که در این دیدار کسب کرد ۴ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر بالاتر از ایران در صدر جدول گروه B قرار گرفت.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تیم‌های ایران و اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 346443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.