زوج سارق خمینی‌شهری دستگیر شدند/کشف زمین‌خواری میلیاردی در گلپابگان

دستگیری زوج سارق خمینی شهری و همچنین کشف زمین‌خواری میلیاردی و دستگیری متهمان این جرایم در گلپایگان از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ صادق کاظم زاد، فرمانده انتظامی نایین اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نائین طرح بازرسی از خودروهای توقیفی را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار چهار کیلو و ۵۶۰ گرم هروئین کشف شد، افزود:مواد کشف شده برای اقدامات قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان انتقال داده شد.

کشف ۴۳کیلو گرم تریاک در نائین

وی همچنین گفت: ماموران پاسگاه چوپانان حین انجام طرح ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری زانتیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مقدار ۴۳ کیلوگرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این خصوص  دو سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کلاهبرداری اینترنتی تحت عنوان بازاریاب

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در یکی از شبکه های اجتماعی با معرفی خود به عنوان بازاریاب شرکت لوازم خانگی از او کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی گفت که در شبکه اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شدم که خود را نماینده فروش یکی از کارخانجات تولید لوازم خانگی معرفی کرد، اینجانب به قصد خرید با وی آشنا شدم و فریب صحبت های او را خورده و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب او واریز کردم که پس از واریز متوجه شدم اقدام وی کلاهبرداری بوده است.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه با انجام تحقیقات تخصصی در فضای مجازی و اقدامات کارشناسی، متهم شناسایی و در یک عمیلات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد، ادامه داد:  با اعتراف صریح متهم در این رابطه پرونده تکمیل و جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

عدم توجه به جلو مرگ موتورسوار را رقم زد

سرهنگ رضا رضایی، رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با کامیونت در یکی از خیابان های شهر اصفهان تیم گشت پلیس راهنمایی ورانندگی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راکب ۳۴ ساله موتورسیکلت دردم فوت شد، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی عدم توجه به جلو توسط موتورسوار اعلام شده است.

سارق میلیاردی منازل اصفهان دستگیر شد

سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان در شهر "اصفهان" ، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت‌ها به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم یک کیلو طلای سرقتی کشف شد ، گفت: فرد دستگیرشده در بازجوئی‌های پلیس به سرقت ۱۲ میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کرد.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: تاکنون تعداد زیادی از مالباختگان این پرونده شناسایی و اموال آن‌ها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می‌شود .

دستگیری زوج سارق در خمینی شهر

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی خمینی‌شهر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در سطح شهرستان خمینی شهر ، تلاش در جهت شناسایی عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و یک زوج جوان سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند .

این مقام انتظامی افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی شهرستان وتحقیقات تخصصی به بزه خود اعتراف و روش کار خود را اینطور عنوان داشتند که ابتدا زن سارق سراغ منازلی که چراغ های خاموش داشته رفته و زنگ منازل را به صدا درمی آورد اگر کسی جواب نمی داد به همراه شوهرش وارد منازل شده واقدام به سرقت اموال با ارزش وقیمتی می کردند وبا خودروی وانت اموال را جابه جا می کردند.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی منازل شهروندان شامل پول ،طلا واشیای قیمتی ولوازم منزل به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان افزود:متهمان پس از تکمیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

توقیف محموله لوازم‌خانگی در ایستگاه بازرسی شهید امامی

سرهنگ محمدحسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرضا گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۶۰۰ کارتن لوازم‌ خانگی خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به اینکه در این خصوص راننده خودرو دستگیر شد، بیان داشت: ارزش محموله کشف‌ شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام‌ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار درخصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری زمین‌خوار میلیاردی در گلپایگان

سرهنگ حسین بساطی، فرمانده انتظامی گلپایگان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف منابع طبیعی و اراضی ملی در شهرستان گلپایگان و در راستای اجرای احکام صادره از سوی مرجع قضائی، مأموران پلیس آگاهی به همراه مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی به‌منظور رفع تصرف به منطقه موردنظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با حضور در منطقه ، قطعه زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع را که به‌صورت غیرقانونی و بدون هیچ‌گونه مجوزی ، فرد متصرف طی سالیانی اقدام به کشت و کارکرده بود را با حضور نمایندگان قضائی و منابع طبیعی از تصرف خارج کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به دستگیری فرد زمین‌خوار اضافه کرد:کارشناسان اداره منابع طبیعی ارزش زمین تصرف‌شده را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد :هدف شخص متصرف از ادعای مالکیت این قطعه زمین ،ارزش اولیه و بالای زمین با توجه به تغییر کاربری عنوان‌شده است.

کد خبر 346375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.