سرمایه‌گذاری در سنین پایه اولویت اداره ورزش و جوانان لنجان

لنجان-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان گفت:اداره ورزش وجوانان لنجان با رویکرد فرهنگی در راستای اشاعه ورزش همگانی برنامه های مدونی دارد، البته باید توجه داشت امروز زمان آن رسیده که رشته های پایه و پرمدال در رقابت های مختلف داخلی، جهانی و المپیک در کانون توجه ویژه قرار گیرد.

مصطفی سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، اظهار کرد: امروزه به دلیل توسعه شهر نشینی ورزش یکی از مسایلی است که مورد توجه قرار گرفته و گروه های زیادی به اشکال گوناگون با آن سر و کار دارند، البته در این میان گروهی از مردم نیز طرفدار و علاقه مند به ورزش و دیدن برنامه های، مسابقات ورزشی هستند.

سلیمی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۶ هیئت ورزشی در شهرستان لنجان اضافه کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر از ورزشکاران بیمه ورزشی دارند و اکثر این افراد در رشته‌های مختلف ورزشی دارای مقام‌های جهانی و کشوری هستند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۱۴۵ نفر از شهرستان لنجان به تیم های ملی در رشته های مختلف ورزشی دعوت شده اند که حدود ۳۰ درصد از آنها برای حضور در این تیم ها انتخاب شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان بابیان اینکه بالغ‌بر ۲۹ سالن سرپوشیده و چمن در اختیار ورزشکاران شهرستان لنجان قرار دارد، خاطرنشان کرد: لنجان از ظرفیت بسیار بالایی در عرصه‌های مختلف ورزشی برخوردار است چراکه از نظر جمعیتی بیشترین زیرساخت ها در حوزه ورزش استان در این شهرستان وجود دارد و سومین شهرستان از نظر زیرساختی در استان اصفهان به شمار می آید.

وی با بیان اینکه در تلاشیم گام های مثبتی در حوزه تقویت زیرساخت های مورد نیز در شهرستان لنجان برداشته شود، ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان با رویکرد فرهنگی در راستای اشاعه ورزش همگانی برنامه های مدونی دارد.

سلیمی خاطرنشان کرد: امروز زمان آن رسیده که رشته های پایه و پرمدال در رقابت های مختلف داخلی، جهانی و المپیک در کانون توجه ویژه قرار گیرد چراکه با برنامه ریزی دقیق و حساب شده و تربیت ورزشکاران از سنین پایه باعث خواهد شد در آینده این رشته ها حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان با بیان اینکه والیبال یکی از رشته های ورزشی محبوب به شمار می آید که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: مسابقات جام رمضان شهرستان لنجان با حضور هفت تیم برگزار شد و خوشبختانه مسابقات در سطح کیفی بسیار مناسبی بود و اکثر والیبالیست های مطرح شهرستان در این مسابقات حضور داشتند.

وی متذکر شد: والیبال بانوان یکی از رشته های قهرمان پرور در شهرستان لنجان به شمار می آید که باعث شده شاهد حضور بازیکنان بسیاری در رده های سنی مختلف در تیم ملی باشیم و نگار سلحشوری نمونه ای موفق در این رشته ورزشی است که در تیم ملی نوجوان خوش درخشیده و امیدواریم با تلاش هایی صورت گرفته این روند در دیگر رشته های ورزشی نیز تقویت شود.

کد خبر 346371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.