ملی پوشی بانوان جودوکار نجف آباد

نجف آباد- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد گفت: کادر فنی تیم ملی جودوی بانوان کشور مهشید آرپناهی و نسرین محمد صالحی را به اردوی تیرماه تیم ملی جهت شرکت در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا دعوت کرد.

سید محمد طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، با اشاره به ورزش جودو در شهرستان اظهار کرد: زهره حبیب الهی نیز که تمرینات خود در رشته گلبال زیر نظر مربی خود زهره ابراهیمی ادامه می دهد، بنا به نظر کادر مربی گری تیم ملی نابینایان و کم بینایان در اردوی آماده سازی مسابقات پارا آسیایی جاکارتا شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به پایان اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور در تهران طی روزهای اخیر تصریح کرد: در این اردو که با حضور ۲۴ ورزشکار زن و مرد در دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار شد، رویا نوریان نخستین بانوی ملی پوش کمانداری شهرستان و امین پیر علی به عنوان با سابقه های تیم ملی به عنوان نمایندگان نجف آباد حضور داشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد از دعوت مهدی شیر محمدی به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خبرداد و افزود: در دوره بین المللی داوری درجه یک شطرنج که با تدریس امیر عرفان هاشمی به میزبانی شهر یزد برگزار شد، فرزانه ایمانیان از شهرستان ضمن کسب نمره قبولی در آزمون نهایی، راه خود برای فعالیت به عنوان داور فدراسیون جهانی شطرنج هموار کرد.

وی با اشاره به برگزاری دومین مرحله استعدادیابی بزرگ شهرستان در رشته اسکیت و انتخاب ۱۵ شرکت کننده برتر ادامه داد: در آخرین دوره رقابت های دو و میدانی انتخابی استان منیژه حیدری در ماده ۱۵۰۰متر به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و زهرا ایمانی در کنار بنت الهدی رحیمی نیز به ترتیب عناوین چهارم و پنجم ماده سه هزار متر را کسب کردند.

طباطبایی گفت: در رقابت های مچ اندازی قهرمانی استان نیز که با حضور هشت تیم در دسته راست دست ها و هفت تیم در چپ دست ها به مدت دو روز برگزار شد، تیم پاسارگاد به نمایندگی از نجف آباد موفق به کسب هفت مقام قهرمانی، پنج نایب قهرمانی و پنج نشان برنز در اوزان مختلف شد.

کد خبر 346291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.