گفت‌و گوهای خوبی در زمینه همکاری‌های آبی انجام شد

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان از دستاوردهای سفر استاندار اصفهان به روسیه سخن گفت.

غلامرضا قائدی‌ها امروز(دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پایان سفر محسن مهرعلیزاده به سن‌پترزبورگ روسیه اظهار کرد: این سفر استاندار اصفهان به روسیه به دعوت استاندار سن‌پترزبورگ و در پاسخ به سفر وی به ایران انجام شد.

وی افزود: البته استاندار سن پترزبورگ بعد از سفر خود به اصفهان نماینده ای نیز برای پیگیری تفاهم نامه ها و قراردادهای منعقد شده در این سفربه ایران اعزام کرده بود و بعد از آن هم به صورت رسمی از استاندار اصفهان برای دیدار متقابل از سن پترزبورگ دعوت کرد.

وی افزود: این سفر دارای دستاوردهای مثبت زیادی بود و در آن بازدیدهای خوبی صورت گرفت و تفاهم نامه های مختلفی نیز امضا شد که از جمله آنها می توان به تفاهم نامه در حوزه توسعه گردشگری اشاره کرد.

قائدی‌ها تأکید کرد: تفاهم نامه‌های صورت گرفته به طور کلی در حوزه اقتصاد، آب و گردشگری بوده و به ویژه در حوزه همکاری های آبی گفت و گوهای مفید زیادی انجام گرفته است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان از شرکت مهرعلیزاده در بازی‌های جام جهانی فوتبال در سن پترزبورگ روسیه ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: استاندار اصفهان جزئیات کامل سفر خود به روسیه و دستاوردهای این سفر را در نشست خبری روز سه شنبه-۲۹ خرداد- اعلام می کند.

کد خبر 346251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.