موتورسواران، صدرنشین جدول حوادث شهرضا

شهرضا – رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: بررسی جدول مقایسه‌ای جدول حوادث شهرستان در فاصله سال‌های ۹۲ تا ۹۵ نشان می‌دهد که در حال حاضر حوادث مربوط به راکبان موتورسیکلت، در صدر این جدول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الله تنهایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تأمین سلامت افراد جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: ورزات بهداشت در بهترین حالت می‌تواند ۲۵ درصد از نیازهای سلامت افراد جامعه را تأمین کند و در سایر موارد نیازمند همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با اشاره به حوادث این شهرستان در فاصله سال‌های ۹۲ تا ۹۵ تصریح کرد: شمار این حوادث در این سال‌ها به ترتیب ۴۱۲۳، ۳۲۳۵، ۲۳۴۴ و ۲۵۱۴ مورد بوده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا ادامه داد: در همه این سال‌ها حوادث ناشی از تصادف راکبان موتورسیکلت‌ها در جایگاه نخست رده‌بندی انواع حوادث بوده است.

تنهایی خاطرنشان کرد: بروز حوادث مختلف به ویژه حوادث ترافیکی آسیب‌های زیادی را بر جامعه وارد می‌کند که مهمترین آن‌ها از بین رفتن نیروی انسانی به عنوان اصولی ترین زیربنای توسعه است.

وی اضافه کرد: امکانات شهرستان در زمینه بهداشت و درمان و تأمین ایمنی راه‌ها و نظارت بر قوانین رانندگی در وضعیت مطلوبی قرار دارد، بنابراین لازم است بر اقدامات پیشگیرانه در این زمینه تأکید شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا با بیان اینکه اولویت‌های شهرستان در حوزه تأمین ایمنی جامعه در سال ۹۷ تدوین شده است، تصریح کرد: نصب نرده در بلوار پاسداران، روبه روی بیمارستان امیرالمومنین(ع)، ایمن سازی قنوات حاشیه شهر و روستاها، نصب جان پناه در حاشیه رودخانه به خصوص روبروی مدارس حاشیه رودخانه و ایجاد راه ورودی جهت خودروهای امدادرسان در شهرک صنعتی رازی، مهمترین این اولویت‌ها هستند.

کد خبر 346233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.