تشدید قوانین نظارتی ساختمان در شهرضا

شهرضا – فرماندار شهرضا از تشدید قوانین انضباطی ساختمان به هدف افزایش ایمنی ساخت و سازها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد صبح امروز (دوشنبه) در جلسه کمیته عالی جامعه ایمن شهرستان، تصریح کرد: مجموعه فعالیت‌های انسانی در راستای تأمین سلامت و امنیت فردی و اجتماعی است، به همین دلیل حوزه سلامت یکی از مهم ترین بخش‌های فعالیت دولت‌ها محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری ادارات و نهادهای اجرایی این شهرستان در اجرای طرح‌های مختلف، اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی و رفع موانع فعالیت آن، یکی از مهمترین ضرورت‌های اقتصادی کشور است.

فرماندار شهرضا با تأکید بر ضرورت کاهش حوادث ترافیکی این شهرستان، خاطرنشان کرد: پیشگیری از حوادث راکبان موتورسواران در اولویت این مسئله قرار دارد.

رفیعی نژاد از تشدید قوانین انضباطی ساختمان به هدف افزایش ایمنی ساخت و سازها در این شهرستان خبر داد و افزود: بی توجهی به اصول ایمنی ساختمانی با این توجیه که وضعیت مالی مردم مناسب نیست، نمی‌تواند قابل قبول باشد.

وی با بیان اینکه شهرک رازی شهرضا بزرگترین شهرک شیمیایی استان و یکی از بزرگترین شهرک‌های شیمایی کشور است، تأکید کرد: کمیته مدیریت بحران ویژه این شهرک تشکیل شده است که با همکاری کمیته مدیریت بحران شهرستان فعالیت می‌کند.

کد خبر 346225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.