اتاق اصناف بودجه‌اش را شفاف و ذیل قوانین صنفی حرکت کند

رییس سازمان صمت اصفهان بر لزوم شفافیت در خصوص بودجه‌بندی و هزینه کرد اتاق اصناف مرکز استان در چارچوب قانون نظام صنفی و آئین نامه مربوط تأکید کرد و گفت: این اتاق بیش از پیش به موضوع بازرسی توجه کند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان، چهارمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی مرکز استان اصفهان با حضور اعضاء سه شنبه گذشته (بیست و دوم خرداد ۹۷) در سازمان صنعت معدن و تجارت برگزار شد.

اسرافیل احمدیه با اشاره به شتاب و سرعت گردش اطلاعات و تحولات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر حسب ضرورت‌های اجتناب ناپذیر اقشار جامعه و نقش مؤثر خبرنگاران در پیشرفت و توسعه استان گفت: سازمان آماده پذیرش نقد سازنده توسط اصحاب رسانه است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت (رییس کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی استان اصفهان) بر لزوم شفافیت در اطلاع رسانی در تمام امور مربوط به سازمان، همچنین تحقیق در خصوص موارد انتقادی قبل از رسانه‌ای شدن توسط خبرنگاران تاکید کرد.

احمدیه بر لزوم شفافیت در خصوص بودجه‌بندی و هزینه کرد اتاق اصناف مرکز استان در چارچوب قانون نظام صنفی و آئین نامه مربوط تأکید کرد و با توجه به شرایط اقتصادی موجود، خواستار توجه بیش از پیش اتاق اصناف مرکز استان به موضوع بازرسی و نظارت در سطح عرضه شد.

وی از روند برگزاری موفقیت آمیز انتخابات هیأت رئیسه اتاق اصناف ۱۶ شهرستان تابعه که به صورت الکترونیکی برگزار شد خبر داد و گفت: حدود ۴۰ درصد انتخابات اتاق‌های اصناف در کشور بر اساس قانون و عدم اتمام دوره ۴ ساله برگزار نشده است.

رییس سازمان صمت اضافه کرد: انتخابات سایر شهرستان ها نیز پس از پایان دوره هیأت رئیسه اتاق های اصناف طبق قانون در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

کد خبر 346222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.