چرا سلحشوری به جام جهانی روسیه نرفت؟

در شرایطی که اخباری مبنی بر سفر رییس فراکسیون زنان به روسیه برای تماشای مسابقات جام جهانی منتشر می‌شد، وی از انجام این سفر خودداری کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، پروانه سلحشوری با اشاره به لغو سفر تمامی نمایندگان مجلس به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، عنوان کرد: پس از جو تخریبی که علیه نمایندگان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ایجاد  شد، نمایندگان به احترام افکار عمومی و نه به دلیل جوسازی‌های برخی رسانه‌ها، تصمیم به لغو سفر خود به رقابت‌های جام جهانی گرفتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخریب‌ها و بداخلاقی‌ها حتی پس از اینکه اعلام شد با هزینه شخصی و بدون استفاده از بودجه مجلس به این سفر خواهم رفت، ادامه داشت، گفت: بنا به درخواست فراکسیون امید مبنی بر انصراف از سفر و اعلام موافقت من و سایر همکاران نهایتا تصمیم بر این شد که این موضوع اعلام شود و در نطق رسمی خانم سعیدی در صحن علنی خبر انصراف نمایندگانی که از سفر به روسیه منصرف شده‌اند، مطرح شد که متاسفانه این موضوع نیز رسانه‌ای نشد و بداخلاقی‌ها و تخریب‌ها همچنان ادامه داشت.

رییس فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: متاسفانه مهمترین دلیل این تخریب‌ها که همچون پیامک‌های تهدیدآمیز در خصوص FATF سازماندهی شده بود، حضور یک زن به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه بود؛ در شرایطی که این امر هنوز در ایران خط قرمز است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم کسانی که انواع توهین‌ها، تهمت‌ها و بداخلاقی‌ها را روا می‌ دارند، به توصیه اخیر رهبری توجه بیشتری داشته باشند و آخرت خود را فدای گناهانی چون توهین و تهمت نکنند.

کد خبر 346219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.