سطح ارایه خدمات به خانواده شهدا و جانبازان را توسعه می دهیم

همزمان با دهمین سالگرد تاسیس موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار، مدیر این موسسه در استان اصفهان در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت و برنامه های در دست اقدام پرداخت و گفت: ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم سطح خدمات خود به جامعه هدف را بیش از پیش توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم مرتضوی نژاد با بیان اینکه این موسسه یک مرکز غیرانتفاعی و وابسته به بنیاد شهید با شخصیت حقوقی مستقل است، اظهار کرد: موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار استان اصفهان از سال ۱۳۸۸ به عنوان یکی از شعبات موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی مرکز با هدف ارائه خدمات مطلوب در زمینه های آموزشی، ورزشی، اقامتی و تفریحی به عموم مردم بخصوص جامعه هدف (خانواده شهدا و ایثارگران) شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: این موسسه دارای مراکز ورزشی، آموزشی، اقامتی، تفریحی و … است که تعدادی از این مراکز درون موسسه و تعدادی از آن ها در سطح شهر با هدف دستیابی آسان تر خانواده ها در مناطق مختلف شهر اصفهان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه موسسه ایثار استان اصفهان در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به خانواده های ایثارگران با سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران، سازمان تربیت بدنی و امور جوانان، شهرداری، اداره بهداشت، آموزش و پرورش، فنی حرفه ای و ... همکاری دارد، خاطرنشان کرد: موسسه ایثار سعی در بهبود اوضاع و به روزآوری امکانات و تجهیزات مراکز خود و تطابق آنها با استانداردهای معین شده دارد به طوری که امسال تلاش مضاعف خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم سطح خدمات را ارتقا داده و در این زمینه مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

مرتضوی نژاد تاکید کرد: موسسه ایثار اصفهان به منظور تعالی سلامت جسمی و روحی ایثارگران و خانواده محترم آن ها امکانات خود را با اولویت استفاده جامعه هدف در اختیار ایشان قرارداده تا با امنیت خاطر در فضایی آرام و توام با احترام  به آموزش و تفریح بپردازند. همچنین در کنار جامعه هدف، عموم شهروندان نیز امکان بهره مندی از تمامی خدمات و  امکانات تحت پوشش موسسه را دارند.

مجموعه های ورزشی ایثار آماده برای خدمت رسانی

مرتضوی نژاد به تشریح امکانات ورزشی تحت پوشش موسسه ایثار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر استخر ایثار با در اختیار داشتن سونای بخار و خشک، جکوزی و استخر کودکان، حمام سنتی، اتاق ماساژ، ورزش در آب و.... در اختیار خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین عموم همشهریان عزیز قرار دارد همچنین در زمینه ورزش های توپی نیز این موسسه با در اختیار داشتن سالن ورزشی چند منظوره، برای رشته های فوتسال، بسکتبال با ویلچر، هندبال، والیبال نشسته، گلبال و.... زمینه رافراهم کرده است.

وی ادامه داد: زمین چمن طبیعی ایثار نیز امکانات لازم برای آموزش فوتبال را در اختیار دارد و رده های سنی نونهال، نوجوان و جوان در قالب مدرسه فوتبال از آن بهره مند هستند.

وی در خصوص رشته های رزمی این موسسه نیز به خبرنگاران توضیح داد: سالن رزمی موسسه ایثار با در اختیار داشتن مربیان مجرب و کارآزموده انواع آموزش های دفاع شخصی پیشرفته، کاراته، جوجیستو، کوبه اوزاکا، جودو، ژیمناستیک را در رده های مختلف سنی خردسال تا بزرگسال به خانم ها و آقایان آموزش می دهد.

وی تصریح کرد: سالن تیراندازی موسسه ایثار  در حال بازسازی و به روزرسانی تجهیزات است که در آینده مجددا فضای آموزش تیراندازی با اسحله های مختلف ورزشی و همچنین ورزش مهیج دارت آماده بهره برداری خواهد شد.

ظرفیت اسکان ۱۰۰ نفر در مهمانسرا و سوئیت ایثار

مدیر موسسه ایثار اصفهان در خصوص اماکن اقامتی موسسه نیز توضیح داد: هشت باب سوئیت و شش باب اتاق با فضای مناسب و ابعاد مختلف با پارکینگ اختصاصی با ظرفیت اسکان ۱۰۰ نفر در اختیار این موسسه قرار دارد.

وی افزود: این اماکن اقامتی با امکانات رفاهی کامل و مجهز در صورت نیاز و درخواست سازمان ها، نهادها، تیم های مختلف ورزشی و... در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی به مجموعه تالار بهشت نیز اشاره کرد و ادامه داد: در ملک شهر اصفهان مجموعه ای متشکل از تالار پذیرایی، کافه دریاچه، ویلا، کافی شاپ و رستوران فعال است که با منوی انواع غذای ایرانی و امکانات مجهز خدمات خود را به مشتریان ارائه می کند این مکان با دریاچه مصنوعی ۱۰ هزار مترمربعی نمای دل انگیزی را به وجود آورده و زیبایی دوچندانی به این فضا داده است.

فعالیت ۴ کانون فرهنگی در ۴ نقطه اصفهان

مرتضوی نژاد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت چهار کانون فرهنگی ورزشی تحت پوشش موسسه ایثار اشاره کرد و افزود: کانون های جابرانصاری، امام خمینی (ره)، کوثر فلاورجان و اهل بیت (ع) خوراسگان در زمینه های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی شامل رشته های رزمی، ژیمناستیک، بدنسازی، خوشنویسی، رنگ و روغن، چرم دوزی، قرآنی و معارف، صنایع غذایی، فست فود، سفره آرایی و زبان انگلیسی و.... در حال فعالیت هستند و به طور میانگین ماهیانه ۱۵۰۰ نفر از این برنامه ها بهره مند می شوند.

وی به تجهیز کانون ها اشاره کرد و ادامه داد: در ادامه برنامه های خود در سال جاری به دنبال تجهیز کانون های فرهنگی هستیم و از طرفی سطح دوره های آموزشی خود را متنوع تر کرده و ارتقا دهیم تا افراد بیشتری بتوانند از خدمات این کانون ها بهره مند شوند.

افتخار ما خدمت به جانبازان سرافراز و خانواده معزز شهداست

مدیر موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار به وجود ارزشمند خانواده معظم شهدا و ایثارگران در بخش های مختلف موسسه ایثار اشاره کرد و گفت: ما در موسسه ایثار همراه با همکاران خود به دنبال خدمت رسانی مطلوب، به روز و در شان جامعه هدف خود هستیم.

وی افزود: با توجه به نتایج و اثرات مخرب روحی و روانی جنگ بر جانبازان ضروری است که زمینه برای آرامش این افراد فراهم شود لذا تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته ایم.

وی خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران را افتخاری بزرگ توصیف کرد و ادامه داد: جانبازان و خانوده شهدا به علت آسیب های وارده از جنگ، به حمایت بیشتری نیاز دارند.

وی افزود: همانگونه که شعار ما ایثار یک حس خوب و ماندگار است، باید در تحقق این شعار و توسعه و بهینه سازی خدمات، حرکت کنیم تا انشاالله آن حس خوب و ماندگار محقق شود.

کد خبر 346176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.