موج مکزیکی در برابر دیوار برلین

دو تیم آلمان و مکزیک در اولین دیدار گروه F رقابت های جام جهانی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از حساس ترین مسابقات دور اول مسابقات مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه لوژنیکی با قضاوت تیم داوری ایران، متشکل از علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان آغاز می شود.

مکزیک بعد از روسیه (میزبان)، برزیل، ایران و ژاپن، پنجمین تیم صعود کننده به جام جهانی ۲۰۱۸ بود، شاگردان "کارلوس اوزوریو" که برای شانزدهمین بار به جام جهانی صعود کرده اند در اولین گام باید به مصاف آلمان، مدافع عنوان قهرمانی و تیمی که آن ها را در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها حذف کرد، بروند. مکزیکی ها با پیروزی یک بر صفر مقابل پاناما به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کردند.

خاویر هرناندس بازیکن تاثیرگذار مکزیک در چند بازی اخیر نیمکت نشین بوده و انتظار می‌رود در دیدار امروز نیز از روی نیمکت بازی را آغاز کند و خیمنز جای او را در ترکیب بگیرد.

تیم ملی آلمان که در ۱۰ بازی قبلی خود در مقدماتی جام جهانی پیروز شده حداقل در هر بازی ۲ گل به ثمر رسانده، ضمن اینکه آلمان در ۳ بازی قبلی خود مقابل مکزیک حداقل ۲ گل زده است. شاگردان "یوآخیم لو"  که بعد از برزیل با ۱۹ بار حضور در جام جهانی در رتبه دوم رکورد دارن حضور در جام جهانی قرار داردن امیدوارند با قهرمانی در روسیه برای پنجمین بار جام قهرمانی را بالای سر بر ببرند و از عنوان قهرمانی خود در سال ۲۰۱۴ دفاع کنند.

اضافه شدن مسوت اوزیل هافبک چپ پای آلمان ها پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات، قدرت خط میانی ژرمن ها را افزایش خواهد داد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

کد خبر 346151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.