مدیران شهری باید از پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کنند

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیران شهری باید از پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کنند، گفت: مدیرانی که تحمل رفتار با شهروندان را ندارند باید جای خود را به دیگری بسپارند، شرایط مردم حساس و از ضریب آسیب پذیری بالایی برخوردار است و مدیران باید در این زمینه حساسیت‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از بخش‌های فرهنگی وتفریحی و حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان به منظور خدمترسانی مناسب به شهروندان اظهار کرد: اجرای این برنامه‌ها ماموریت را به ما میدهد که با برنامهریزی‌های بهتر در آینده زمینه شادابی و نشاط را در شهر بیش از گذشته فراهم کنیم.

وی در خصوص وضعیت آب اصفهان افزود: رسانه‌ها سعی در حساسسازی افکار عمومی نسبت به این امر دارند و تاکنون رفتار شهروندان به میزان قابل توجهی در صرفه‌جویی آب تغییر کرده و امیدواریم این روند ادامه یابد چرا که اگر همراهی مردم را نداشته باشند با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم بود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان رمز موفقیت مدیریت شهری را ارتباط خوب با شهروندان دانست و گفت: هر چه قدر صبوری ما در ارتباط با شهروندان بالاتر رود اعتماد شهروندان بیشتر به شهرداری جلب می شود.

وی با بیان اینکه مدیران شهری باید از پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کنند، گفت: مدیرانی که تحمل رفتار با شهروندان را ندارند باید جای خود را به دیگری بسپارند، شرایط مردم حساس و از ضریب آسیب پذیری بالایی برخوردار است و مدیران باید در این زمینه حساسیتهای لازم را داشته باشند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه برخی از مدیران به دلیل مشکلاتی که دارند امکان وقت گذاری کافی برای مردم را ندارند، افزود: به این مدیران نیز پیشنهاد می‌شود که مدیریت و ماموریت خود را واگذار کنند چرا که برای خدمت به مردم باید وقت گذاری زیادی را داشته باشیم.

وی در خصوص درخواست‌های اعضای شورای شهر در خصوص نیازها و مطالبات مردم نیز گفت: مدیران شهری این درخواست‌ها را جدی بگیرند و پیگیر مطالبات باشند و اگر مدیران به دنبال این هستند که اعضای شورای شهر حرمت آنها را داشته باشند باید آنها نیز به مطالبات مردم توجه کنند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اعضای شورا مطالبات شخصی ندارند، اضافه کرد: همه مطالبات اعضای شورا مطالبات مردمی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه آنچه در شورای شهر به تصویب می رشد غالباً لوایح شهرداری است، تصریح کرد: برخی از این لوایح کام مردم را شیرین و برخی تلخ می‌کند و هر گاه که مصوبه‌ای کام مردم را تلخ می‌کند به شورا نسبت داده می شود و هر گاه شیرین باشد نامی از شورای شهر نیست و ضروری است که مطالبق مر مصوبه شورا عمل شود.

نصر اصفهانی اضافه کرد: ضروری است که تعرفه‌های مراکز فرهنگی ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بررسی شود، تا خلاف مصوبه شورا عمل نشود.

وی با بیان اینکه برخی از کارمندان شهرداری نسبت به حقوق ودرآمد خود شکایت دارند، افزود: کارمندان باید به خواسته‌های مردم توجه داشته باشند هر چند با سختی‌هایی رو به رو هستند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان از فعالیت های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به منظور ایجاد فضای شادی و نشاط در شهر در طول ماه مبارک رمضان و همچنین برگزاری مسابقات مولای عرشیان قدردانی کرد.

کد خبر 346144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.