خدمات را عادلانه در مناطق محروم توزیع می‌کنیم

شهردار کلیشاد و سودرجان گفت: پروژه احداث زمین چمن مصنوعی در راستای هدف توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری بین محلات در دست اقدام است.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ، با بیان اینکه طرح‌های عمرانی، را به سمت  تحول هدایت می کنیم، اظهار کرد: در حال حاضر دو پروژه عمرانی و فرهنگی شاخص با هدف آبادانی و پیشرفت در حال اجرا است.

وی افزود: این دو پروژه شامل باند شمالی کمربندی خیابان به طول ۶۲۶ متر و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال همچنین احداث زمین چمن مصنوعی است.

شهردار کلیشاد و سودرجان با بیان اینکه شهرداری‌ها در فرایند توسعه شهری و ایجاد خدمات مورد نیاز شهروندان با چالش‌های متعددی در زمینه‌های مختلف روبه رو هستند، گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی مدیران شهری کمبود منابع درآمد مورد نیاز برای اراmه خدمات و ایجادهای شهری است.

وی با بیان اینکه رضایت شهروندان یکی از مهم‌ترین اصول است، تصریح کرد: باتوجه به مشکلات ناشی از افزایش سرانه خودرو و افزایش ترافیک معابر سطح شهر فاز یک و دو پروژه باند شمالی کمربندی خیابان بهارستان را به اتمام رساندیم تا بتوانیم از این طریق بستری برای تحول عمرانی و رضایت شهروندان ایجاد کنیم.

اخگر با بیان اینکه تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا خدمات را به صورت عادلانه در محلات محروم توزیع کنیم، اضافه کرد: پروژه احداث زمین چمن مصنوعی با هدف ارائه توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری بین محلات در دست اقدام است.

وی ادامه داد: شهرداری به سمت برنامه‌ریزی مشارکتی گام برداشته است و سعی دارد در تغییر نظام مدیریتی در مسیر پایداری منابع گام‌های بلند بردارند.

شهردار کلیشاد و سودرجان ادامه داد: تحریم و کاهش اعتبارات دولتی نمی‌تواند بهانه‌ای برای ایجاد وقفه در اجرای پروژه‌ها باشد.

اخگر افزود: در شرایط عادی همه می‌توانند مدیریت کنند و مهم است که در شرایط سخت و بحرانی بتوانیم همانند شرایط عادی به مردم خدمات رسانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همسویی پروژه‌های عمرانی شهرداری با نیاز شهروندان می‌توانند علاوه بر رضایت شهروندان پیش از پیش به کیفیت زندگی و تحول شهر بیفزاید.

کد خبر 346138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.