برای ایجاد درآمد پایدار راهی جز جذب سرمایه‌گذار نداریم

شهردارکلیشاد و سودرجان گفت: شهرداری‌ها در فرایند توسعه شهری و ایجاد خدمات مورد نیاز به شهروندان با چالش‌های متعدد در زمینه‌های مختلف رو به رو هستند

حامد اخگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه شهرداری ها برای ایجاد درآمد پایدار راهی جز شناسایی مزیت‌های شهر و جذب سرمایه گذار ندارند، اظهار کرد: لازم است شهرداران و اعضای شوراها به شناسایی مزیت های شهر و منطقه خود به منظور تعریف درآمدهای پایدار، تولید ثروت، اشتغالزایی و جذب سرمایه گذار توجه ویژه ای داشته باشند.

وی گفت: شهرداری ها در فرایند توسعه شهری و ایجاد خدمات مورد نیاز به شهروندان با چالش های متعدد در زمینه های مختلف رو به رو هستند. یکی از مهم ترین چالش‌های پیش رو مدیران شهری کمبود منابع درآمد مورد نیاز برای ارائه خدمات و ایجاد زیرساخت های شهری است.

شهردار کلیشاد و سودرجان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای مدیریت منابع آب افزود: برنامه‌ریزی جدی برای مواجه شدن با این بحران را باید از نقطه‌ای شروع کرد چرا که کمبود منابع آب و قرار گرفتن ایران در منطقه‌ای خشک یکی از واقعیت‌های مسلم است که عبور از این معضل نیازمند تدوین الگوی مصرف و برنامه ریزی در چگونگی آبرسانی و آبیاری در جهت حفظ فضای سبز شهری است.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیران شهری کلیشاد و سودرجان بتوانند برای ایجاد تحول در عملکرد مدیریت شهری از طریق تدوین یک برنامه علمی و عملی بسیاری از معضلات را برطرف کنند و این برنامه بستر تحول و آبادانی در شهر و تحقق مطالبات شهروندان کلیشاد و سودرجان باشد.

کد خبر 346137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.