رونالدو به دیدار ماتادورها می رود

دو تیم همگروه ایران در جام جهانی از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ورزشگاه المپیک فیشت در شهر سوچی امشب میزبان دو غول فوتبال جهان خواهد بود. اسپانیا قهرمان یورو ۲۰۱۲ و پرتقال قهرمان یورو ۲۰۱۶ امشب با قضاوت جانلوکا روچی از ایتالیا در برابر یکدیگر قرار می گیرند.

پس از اخراج لوپتگی از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال اسپانیا، با تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا فرناندو هیرو جایگزین وی شد. تصمیمی که به عنوان اولین شوک جام لقب گرفت و بازی امشب اسپانیا و پرتغال را هم تحت تاثیر قرار داده است.

دنی کارواخال تنها مصدوم ماتادور دراین دیدار خواهد بود و در سوی دیگر پرتغال با ترکیب کامل و بدون محروم و مصدوم پا به میدان خواهد گذاشت.

این دو تیم تاکنون ۳۲بار به مصاف هم رفته اند، اسپانیا ۱۶ بار پیروز شده، پرتغال فقط ۶ بار برنده شده و ده بار هم بازی با تساوی پایان یافته است.

پرتغال نیز در مقدماتی جام جهانی، تنها یک شکست در بازی اول خود داشت و سپس در تمامی دیگر بازی ها به سه امتیاز دست یافت و به راحتی راهی جام جهانی شد. 

رویارویی رونالدو با هم تیمی های باشگاهی خود در تیم ملی اسپانیا از نکات قابل توجه این مسابقه خواهد بود.

هر دو بر این باورند که با پیروزی در این دیدار، صدرنشینی خود را تقریبا تضمین کرده و می‌توانند با خیال راحت تری به دور بعد صعود کنند، نگرشی که ممکن است برای هر دو تیم دردسر ساز باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

کد خبر 346059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.