فراخوان مسابقه مجسمه‌سازی دانشگاه فلوریدای غربی

دانشگاه فلوریدای غربی که ششمین دانشگاه ایالت فلوریدا است و در پنسوئلای فلوریدا قرار دارد، فراخوان مسابقه بین‌المللی مجسمه‌سازی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه فلوریدای غرب از هنرمندان خواسته است تا با ارسال در خواست تمایل برای شرکت در مسابقه و هم‌چنین رعایت شرایط لازم برای آن، آثار خود را جهت بررسی توسط کمیسیون ارسال کنند تا آثار برگزیده برای نصب دایمی در محوطه این دانشگاه انتخاب شوند.

شرایط مسابقه

- هنرمندان می‌توانند یک اثر یا مجموعه‌ای از آثار را برای بررسی بفرستند. انتخاب مواد و طرح‌های مقاوم و با دوام در برابر گرما، باد، اشعه ماوراء بنفش و زنگ‌زدگی و توجه به مسئله روشنایی و نورپردازی اثر در شب از جمله نکاتی است که هنرمندان باید آن را رعایت کنند.

- آثار هنرمندان توسط یک هنرمند متخصص در حوزه هنرهای زیبا ارزیابی خواهد شد، وی مسائلی همچون قابلیت نگهداری و حفاظت اثر در آینده را نیز بررسی خواهد کرد.

- مالکیت آثار هنری ارسالی متعلق به دانشگاه غرب فلوریدا خواهد شد.

- شرکت در این رقابت برای تمام هنرمندن حرفه ای و تجربی آزاد است.

- در فراخوان این مسابقه آمده است که موضوع اصلی این مسابقه "پتانسیل بخار" و اهداف کلی این پروژه عبارت از برجسته کردن پتانسیل همکاری‌های بین رشته‌ای، ایجاد ارتباط بصری بین ساختمان‌های علوم و هنر و برانگیختن تفکر در فعالیت‌های بین رشته‌ای است.

- برای این مسابقه یک بودجه ۵۰۰ هزار دلاری برای این در نظر گرفته شده است. که این مبلغ بین برگزیدگان نهایی تقسیم خواهد شد که این مبلغ بر اساس مقیاس و پیچیدگی هر اثر متفاوت خواهد بود. پیش‌بینی شده که جوایز فردی از ۷۵ هزار تا ۱۰۰۰ دلار متغیر خواهد بود. با این حال از آثار بزرگ‌تر یا مجموعه آثار با جوایز بالاتر قدردانی می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا شنبه۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ برابر با ۹ تیرماه ۱۳۹۷ به نشانی uwf.edu/cfpa/call-for-public-art ارسال کنند.

کد خبر 346052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.