۱۵ کشته و مجروح در حوادث ۲۴ ساعت اخیر اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس پزشکی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعته اخیر حوادث رانندگی و ریزش آوار در اصفهان یک فوتی و ۱۴ مصدوم داشت.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تصادفات ۲۴ اخیر در استان اصفهان اظهار کرد:  روز گذشته حادثه تصادف پراید و وانت در محدوده المپیک اصفهان اتفاق افتاد و به اورژانس ۱۱۵ اعلام گزارش و امداد خواهی شد.

وی افزود: برای امداد رسانی به حادثه دیدگان این تصادف در کمترین زمان ممکن دو آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به همراه نیروهای امدادی اعزام شدند.

عابدی تاکید کرد: نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی در محل این تصادف رانندگی با مصدومیت پنج سرنشین روبه رو شدند که بعد از انجام اقدامات درمانی سرپایی مجروحان این تصادف به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پزشکی اصفهان از وقوع حادثه دیگری در محدوده لاله خبر داد و گفت: شب گذشته تصادف دو خودروی پراید و پژو در محدوده زیر گذر لاله به سمت چمران اتفاق افتاد و به اورژانس اعلام شد.

عابدی تاکید کرد: دو آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به همراه نیروهای امدادی به محل این تصادف رانندگی اعزام شدند و با مصدومیت چهار نفر روبه رو شدند.

وی بیان کرد: این تصادف رانندگی یک فوتی داشت و چهار مرد ۲۰ تا ۲۸  ساله نیز دچار آسیب دیدگی شده بود که به وسیله نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵  برای تکمیل درمان به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

عابدی از وقوع حادثه ریزش آوار در اثر نشت آب نیز خبر داد و گفت: این حادثه بامداد امروز در محل ارغوانیه کوی آزادی اتفاق افتاد و به اورژانس ۱۱۵ اعلام و امداد خواهی شد.

وی گفت: برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه ریزش آوار بلافاصله سه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ اعزام شد و با مصدومیت پنج نفر روبه رو شده و این حادثه فوتی نداشت.

سخنگوی مرکز اورژانس پزشکی اصفهان اضافه کرد: مجروحان این حادثه یک مرد ۴۶ ساله و سه زن ۲۹،۴۲،۴۳ ساله و یک نوجوان ۱۵ ساله دختر بودند که بعد از دریافت اقدامات درمانی سرپایی به بیمارستان فارابی  منتقل شدند.

کد خبر 346049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.