انتخاب بخشدار بومی مطالبه اصلی مردم بادرود است

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: انتخاب بخشدار بومی مطالبه اصلی مردم منطقه بادرود است‌ چراکه مردم اعتقاد دارند یک بخشدار بومی نسبت به مشکلات جزیی و کلان در سطح شهرها و روستاهای منطقه آشناتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ؛حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز عید سعید فطر که صبح امروز در بوستان شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: مسلمانان و روزه داران باید این حدیث از امام علی (ع)که « هر روزی که در آن خداوند نافرمانی نشود، عید است» را در هر زمان و مکان سرلوحه فعالیت های نوع دوستانه و خداپسندانه خود قرار دهند.

امام جمعه بادرود افزود: عید فطر عید بندگی و عبادت است و مومنان نیز هرچند ماه مبارک رمضان را پایان یافته می بینند، اما هرگز از درس های بزرگ آن غافل نخواهند شد و تا آخر آن از ذخیره های ماه خدا استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به نام گذاری سال از طرف رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی، افزود: امروزه با توجه به شرایط خاص اقتصادی حاکم برجامعه، ایجاد فرهنگ استفاده از کالای ایرانی از یک طرف و فراهم کردن زمینه تولید کالای ایرانی با شرایط لازم برای تحقق رونق تولید ملی از طرف دیگر از وظایف مهم مردم، دولتمردان و کارآفرینان است.

وی با اشاره به شروع فصل تابستان از همگان درخواست کرد: با توجه به موضوع بحران آب در منطقه، در مصرف آب و برق صرفه جویی کرده و دیگران را از آسیب های استفاده های بیهوده برای نسل آینده آگاه سازند.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به لزوم انتخاب هرچه سریعتر بخشدار بخش امامزاده (بادرود)، بیان کرد: انتخاب بخشدار بومی یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه است چرا که مردم اعتقاد دارند یک بخشدار بومی نسبت به مشکلات جزیی و کلان در سطح شهرها و روستاهای منطقه آشناتر است و بهتر می تواند کار کند.

وی با اشاره به تخریب های صورت گرفته علیه کمیته امداد امام خمینی (ره) در فضای مجازی، تصریح کرد: این فضا سازی ها همان طور که رییس کمیته امداد نیز عنوان کرد از اساس کذب است و تاریخ نشان داده است که مردم بزرگ ایران تحت تاثیر القائات دشمنان در مورد نهادهای انقلابی قرار نمی گیرند، همچنین این مهم در رکورد شکنی مردم برای اهدای کمک های خود به این نهاد مقدس بعد از این تخریب ها مشهود بود.

امام جمعه بادرود ساخت هرچه سریع تر یادمان شهدای گمنام بادرود در جوار مصلای عید سعید فطر را یکی از ضرورت های شهر بادرود عنوان و اظهار امیدواری کرد: مردم، مسئولان و خیران با تمرکز کمک های خود بتوانند یادمانی درخور یاد شهدا و نام بادرود در این مکان مقدس بسازند.

کد خبر 346041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.