۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کشف پرنده ۲۰۰ میلیونی در سمیرم

سمیرم-فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پراید یک قطعه پرنده شاهین به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سهراب قرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید رییسیان در حین بازرسی خودروهای مسیر منتهی به مرکز استان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

رییس پلیس سمیرم افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو تعداد یک قطعه پرنده کمیاب شاهین به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: پرنده مکشوفه تحویل محیط زیست شده است.

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق

سرهنگ قرقانی همچنین از کشف یک محموله قاچاق لوازم خانگی در ایست و بازرسی منطقه وردشت خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی وردشت در حین گشت زنی به دو دستگاه خودروی سواری پراید و ال۹۰ مشکوک و خودروها را متوقف کردند.

رییس پلیس سمیرم تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودروها تعداد چهار دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه ماشین ظرفشویی کشف و در این رابطه دو نفر بازداشت شدند.

وی خاطرنشان کرد: این خودروها به پارکینگ منتقل شده و رانندگان خودرو جهت برخورد قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه با قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا برخورد خواهد شد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 345986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.