پیشنهاد افزایش نرخ بلیت مترو بررسی می‌شود

پیشنهاد افزایش نرخ بلیت مترو از هفت به ۱۰ هزار ریال در سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی و هفتمین جلسه علنی از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان یک شنبه – ۲۷خرداد ماه برگزار می‌شود.

  • پیشنهاد افزایش قیمت بلیط قطار شهری اصفهان از مبلغ هفت هزار ریال مصوب قبلی به مبلغ ۱۰ ریال از ابتدای تیر ماه سال جاری ضمن اعلام نظر کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات از بندهای قابل بررسی در این جلسه علنی است.
  • پیشنهاد افزایش اختیار تفویضی به شهردار  اصفهان در خصوص انعقاد قراردادهای پژوهشی از مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با اعلام نظر کمیسیون تلفیق و کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری نیز از سوی شهرداری به شورای شهر اصفهان اعلام در سی و هفتمین جلسه علنی بررسی خواهد شد.
  • طرح پیشنهادی هفت نفر از اعضای شورای شهر اصفهان با موضوع  "ایجاد داشبوردهای مدیریتی با استفاده از سامانه سیما" ضمن اعلام نظر کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری نیز در این جلسه علنی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
  • «ایجاد وحدت رویه و دقیق سازی محاسبات تفکیک اراضی» که طرح پیشنهادی هشت نفر از اعضای  شورای شهر است، ضمن اعلام نظریات کمیسیون های تلفیق و شهرسازی، معماری و عمران و امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری در جلسه سی و هفتم نیز بررسی خواهد شد.
کد خبر 345981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.