تمامی دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی مردم باشند

گلپایگان- سرپرست جدید فرمانداری گلپایگان گفت: برای جذب سرمایه‌گذار باید بروکراسی اداری برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان در آیین معارفه فرماندار گلپایگان اظهار کرد: تأمین امنیت جان شهروندان اساس تشکیل حکومت‌ها است.  

وی با بیان اینکه رفاه اقتصادی مردم باید تامین شود، گفت: دولت‌هایی که به رفاه اقتصادی مردم توجه ‌کنند یک مرحله بالاتر قرار دارند به همین خاطر مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود.

سرپرست جدید فرمانداری گلپایگان گفت: مردم حق انتقاد و اظهار نظر دارند که نمونه آزادی عقیده و بیان است و در دین مبین اسلام نیز به آن اشاره شده است.

وی گفت: باید سنت شکنی شود و تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری در تمام حوزه‌ها پاسخگوی مردم باشد.

یارمحمدیان افزود: پست مدیریت به معنای خدمت است و نباید یک مدیر شهرستان مانند یک کارمند تنها در وقت اداری در اداره حاضر باشد بلکه باید به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشد.

وی گفت: در سطح شهرستان دستگاه فرمانداری باید از سرمایه‌گذار استقبال کند و در این راستا برای جذب سرمایه‌گذار باید بروکراسی اداری برطرف شود.

سرپرست جدید فرمانداری گلپایگان گفت: در برخی کشورهای پیشرفته صدور مجوز به شش ساعت رسیده است، اما در کشور ما مجوز شش ماه هم صادر نمی‌شود.

وی تأکید کرد: وظیفه فرماندار جذب اعتماد عمومی است و باید با جذب صاحبان نفوذ و مردم آنها را به نظام  جذب کنیم، رفتار سازمانی و این‌که شخصی به دنبال منافع شخصی خود باشد کار اشتباهی است، منافع مردم باید در اولویت باشد.

یارمحمدیان گفت: برای برطرف شدن مشکلات شهرستان اتاق فکر باید تشکیل شود و الزاما افراد آن منصوب فرماندار نباشند.

وی تأکید کرد: سناریوی مطلوب در حوزه‌های مختلف مانند آب و ... باید تعریف شود، کشورهای خاورمیانه از سلطه آب ( فروش آب) استفاده می‌کنند.

کد خبر 345949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.