واکاویِ انتقادیِ سفر، بوم گردی و آبادگردی

مدیر بخش فرهنگی موسسه رویش مهر از برگزاری دوره سوم نشست‌های واکاوی «امور روزمره و عادی» با محوریت فصل واکاویِ انتقادیِ سفر و گردشگری و با موضوع با موضوع سفر، بوم گردی و آبادگردی خبر داد.

زهرا سترده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هر دوره یعنی هر فصل از نشست‌های واکاوی موسسه رویش مهر  به یک موضوع اختصاص دارد، بر این اساس در فصل بهار با رویکردی جدید، موضوع واکاوی انتقادی سفر و گردشگری را مورد توجه قرار داده‌ایم و هر فردی تجربه زیسته خود در رابطه با سفر و گردشگری را با نگاهی نقادانه بیان می‌کند و در واقع یک واکاوی در این رابطه صورت می‌گیرد.

وی افزود: البته این واکاوی در مورد گردشگری ممکن است با دید انتقادی برخی افراد همراه باشد و عده‌ای نیز آن را تایید کنند که در فصل جدید نشست‌های واکاوی «امور روزمره و عادی»، واکاویِ انتقادی درنظر گرفته شده است و در عین حال در این برنامه به موضوع بومگردی تاکید شده که یکی از مسائلی است که اخیرا با نگاه مثبت به محیط زیست انجام می‌شود.

مدیر بخش فرهنگی موسسه رویش مهر گفت: مجلس دوم فصل واکاویِ انتقادیِ سفر و گردشگری با موضوع سفر، بوم گردی، آبادگردی و با حضور "کیارش صادقی" کارشناس معماری و آبادمان بومی، "نسیم زند" کارشناس معماری و حفاظت میراث فرهنگی و مدیر خانه بوم گردی حوضک، و "مازیار اخوت" کارشناس برنامه‌ریزی و احیای بافت‌های شهری برگزار می‌شود.
به گزارش ایمنا، علاقمندان برای شرکت در این نشست می‌توانند چهار شنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۱۸ به موسسه فرهنگی رویش مهر، واقع در چهارراه نظر، چهارباغ بالا(به سمت سی‌وسه پل)، کوچه ۱۶، پلاک ۱۰ مراجعه کنند.

کد خبر 345920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.