۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
باغ رضوان مجهزتر می شود

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمات رسانی بیشتر به مردم، آرامستان باغ رضوان تجهیز می شود.

سید رضا جعفریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در راستای تسهیل در ارایه خدمات به شهروندان اقدام به توسعه و بازسازی سالن تطهیر باغ رضوان کرده است.

وی با بیان اینکه توسعه و بازسازی در چند فاز تعریف شده است، افزود: در فاز نخست احداث سردخانه حجمی و افزایش تجهیزات سالن تطهیر از جمله افزایش سنگ‌های تغسیل در دست اجرا است که تاکنون این مهم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: اجرای این طرح تاثیر بسزایی در کاهش زمان انتظار وابستگان متوفی و کاهش فشارهای روحی و روانی آنان دارد.

جعفریان خاطرنشان کرد: هویت بخشی و ایجاد محیطی فرهنگی و اجتماعی با استفاده از معماری اسلامی و با توجه به آموزه‌های دینی از دیگر اقدامات این سازمان در آینده است.

وی در ادامه از راه اندازی اپلیکشین خدماتی در این باغ رضوان خبر داد و گفت: اپلیکیشن خدماتی سازمان آرامستان ها ویژه تلفن های همراه است که خدماتی از جمله جستجوی نام متوفی همراه با عکس و زندگینامه، مسیریابی قبور در نقشه، ثبت سفارش خدمات مجالس، درخواست مداح و قاری و تاریخچه سازمان آرامستان ها در آن پیش بینی شده است.   

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن خدماتی با جستجوی نام فرد مدفون در آرامستان از محل دفن اطلاع حاصل کرده و به وسیله امکانات آدرس‌دهی به محل مورد نظر هدایت شوند، تصریح کرد: در این نرم افزار لیست مشاهیر مدفون در آرامستان و محل دفن آنها نیز منظور شده است و زندگینامه مشاهیر نیز در قالب این اپلیکیشن اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 345898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.