۳۳ واحد صنفی در آران و بیدگل پلمب شد

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل گفت: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۳۳ واحد صنفی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب شده است.

به گزارش ایمنا، علی اعتصام با بیان اینکه ۳۲ واحد صنفی در سال ۹۶ پلمب شده است، اظهار کرد: این واحدها شامل رستوران، کارگاه تولید فراورده های لبنی، نانوایی، فروشگاه مواد غذایی، اغذیه فروشی و استخر شنا به دلیل رعایت نکردن مقررات و تکرار تخلف های بهداشتی بوده است.
وی افزود: روز گذشته(سه شنبه) نخستین پلمب در سال ۹۷ انجام شد که یک واحد اغذیه فروشی در شهر ابوزیدآباد به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی پلمب شد.
وی افزود: در راستای اجرای ماده ۱۳ قانون مربوط به تولید و عرضه مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، واحدهایی که نسبت به تامین مسائل بهداشتی بعد از پلمب اقدام کنند، پس از دو تا هفت روز بازگشایی می شوند که نظارت مستمر هم بر آنها صورت می گیرد.
مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ادامه داد: بیشتر واحدهای صنفی این شهرستان اصول بهداشتی را رعایت می کنند، اما هیچ واحد صنفی متخلفی در حاشیه امنیت نیست و اجازه تهدید سلامت شهروندان از سوی افراد سودجو را نخواهیم داد. 

وی از مردم درخواست کرد: هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی های مواد خوراکی توجه کرده و در صورت مشاهده محصولات تاریخ مصرف گذشته، مراتب را به شماره ۱۹۰ سامانه مدیریت ارتباطات مردمی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گزارش دهند.

منبع: پایگاه خبری آران و بیدگل

کد خبر 345892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.