ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان در ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۷۴ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان، ساعات کار اماکن تفریحی و تاریخی همچنین شماره تلفن شهرداری مناطق ۱۵ گانه در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۹۴۴ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد چهار هزار و ۷۸۰ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، دو هزار و ۳۴۳ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین۲۰۴ تماس معاونت عمران معادل چهار درصد و ۶۸ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

از مجموع تماس‌های شهروندان یک هزار و۹۲  تماس از قبیل آبگرفتگی، حوادث ناشی از سقوط درختان و بازماندن والو آب فضای سبز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، دو هزار و ۵۷۷ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۷۴ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان، ساعات کار اماکن تفریحی و تاریخی همچنین شماره تلفن شهرداری مناطق ۱۵ گانه در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 345866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.