فرمانداران نجف آباد، گلپایگان و برخوار منصوب شدند

در احکام جداگانه ای فرمانداران نجف آباد، گلپایگان و برخوار منصوب شدند

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان؛ در حکمی از سوی وزیر کشور مجتبی راعی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، منصوب شد و در احکام جداگانه ای از سوی استاندار اصفهان حسین یارمحمدیان به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان و محمد حسن قمی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار منصوب شدند.

در حکم رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به مجتبی راعی آمده است:

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم اصفهان به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» موفق باشید.

همچنین در حکم مهرعلیزاده خطاب به سرپرست فرمانداری های گلپایگان و برخوار آمده است:

به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرستی فرمانداری شهرستان برخوار(گلپایگان) منصوب می نمایم. امید است با استعانت از خداوند متعال و پیروی از ائمه اطهار(ع) در عمل به وظایف قانونی و بهره گیری از توانمندی همکاران آن مجموعه در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به توفیقات ارزشمندی نائل شوید.

کد خبر 345768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.