مسئولان خدمت گذار مردم باشند

امام جمعه موقت کاشان گفت: مسئولان باید سرباز ملت، دین، انقلاب و مقام معظم رهبری بوده و افتخار آنان خدمت به مردمی شریف و شجاع با برخورداری از سرمایه هایی مانند جوانی، ایمان، وحدت، بصیرت و دانش است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار روز جمعه در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: دشمن فاقد خدا، فرهنگ، اقتصاد و خانواده بوده و به واقع هیچ ندارد، از این رو مذاکره پایاپای با آنها بدون برکت است و جز تلف کردن وقت هیچ سودی نخواهد داشت.

وی افزود: ایران اسلامی نیاز به قدرت های پوشالی و ورشکسته ندارد زیرا تنها در اندیشه خدمت کردن به مردم است و قوای سه گانه در پیشگاه ملت ایران باید به دنبال برطرف کردن مشکلات اقتصادی و مبارزه با ناهنجاری های فرهنگی باشند.

امام جمعه موقت کاشان تصریح کرد: مسئولان باید سرباز ملت، دین، انقلاب و مقام معظم رهبری بوده و افتخار آنان خدمت به مردمی شریف و شجاع با برخورداری از سرمایه هایی مانند جوانی، ایمان، وحدت، بصیرت و دانش است.

وی همچنین با اشاره به دیدار رهبر کره شمالی و رییس جمهوری آمریکا گفت: رهبر آن کشور که برای آمریکا خط و نشان می کشید، دیدار را به تاخیر انداخت تا با دست پر در آن شرکت کند.

اسلامی تبار ادامه داد: این دیدار نه تنها هیچ فایده ای برای آمریکا نداشت و مجبور به عقب نشینی از پیش شرط های خود شد، بلکه دونالد ترامپ در این دیدار نه توانست رهبر کره شمالی را تحقیر و تهدید کند و نه به دلیل توان موشکی و هسته ای توانست شرطی را بر آنها تحمیل کند.

وی توان موشکی کره شمالی را تنها برگ برنده رهبر آن کشور عنوان کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران افزون بر این توان، از مردمی وفادار به نظام، دارای قدرت ایمان، توانایی اقتصادی و نظامی است.

کد خبر 345746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.