چادگان با مشکل نبود سالن‌های ورزش رزمی و بدنسازی روبه‌رو است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان گفت: با توجه به استقبال و ظرفیتی که در منطقه وجود دارد، نبود سالن‌های ورزش رزمی مناسب و بدنسازی یکی از مشکلات اساسی در این حوزه به شمار می‌آید.

رضا آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۳۴ هیئت ورزشی در شهرستان به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۸ هیئت فعال و مابقی به خاطر تازه تأسیس بودن یا نبود مکان مناسب هیچ‌گونه فعالیتی ندارند.

وی با اشاره به مشکلات این شهرستان در حوزه ورزش های رزمی افزود: با توجه به استقبال و ظرفیتی که در منطقه وجود دارد، نبود سالن‌های ورزش رزمی مناسب و بدنسازی یکی از مشکلات اساسی در این حوزه به شمار می‌آید.

رییس اداره ورزش و جوانان چادگان با بیان اینکه کمبود اعتبارات در شرایط فعلی، عملیات عمرانی اکثر پروژه‌های نیمه‌تمام را متوقف نکرده است، تصریح کرد: پروژه ساخت تنها سالن روستای مشهد کاوه با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد با نظارت اداره کل، کمک خیران، بخش خصوصی و حمایت‌های فرمانداری و بخشداری مرکزی رو به جلو بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری فاز نخست راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی منطقه برای برگزاری مسابقات کشوری در این شهرستان کاملاً مساعد است، اضافه کرد: در سال جاری با تلاش‌هایی که صورت گرفت میزبان مسابقات کشوری کونگ‌فو بودیم و امیدواریم در سایر رشته‌های ورزشی هم شاهد تکرار این اتفاق باشیم.

آقایی خاطرنشان کرد: امسال تعداد پنج‌ خانه‌ورزش روستایی در چادگان افتتاح شده و تا پایان سال جاری این رقم به عدد ۱۰ خواهد رسید.

کد خبر 345745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.