تأمین درآمدهای پایدار نشان از عملکرد موفق مدیریت شهری است

شهردار کلیشاد و سودرجان گفت: تأمین درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها برای تحقق عملکرد موفق مدیریت شهری امری مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد اخگر در حاشیه بازدید از پروژه‌ها و فرصت های سرمایه گذاری در شهر کلیشاد و سودرجان که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان همراه بود با اشاره به دو پروژه شاخص عمرانی شهرداری اظهار کرد: پروژه کمربندی خیابان بهارستان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و به طول ۶۲۶ متر در حال تکمیل است همچنین احداث زمین چمن مصنوعی  پیشرفت قابل توجهی در ماه‌های گذشته داشته است البته تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با ارائه تسهیلات بهتر برای این پروژه مسیر ایمنی‌تری را برای عبور و مرور مردم فراهم کنیم.

وی افزود: شهرداری به سمت برنامه‌ریزی مشارکتی گام برداشته است و سعی داریم در تغییر نظام مدیریتی در مسیر پایداری منابع حرکت کنیم چرا که تأمین درآمدهای پایدار برای شهرداری ها برای تحقق عملکرد موفق مدیریت شهری امری مهم و ضروری است.

شهردار کلیشاد و سودرجان تصریح کرد: شناسایی زمینه ها و فرصت های سرمایه گذاری با هدف شکوفایی و رونق اقتصادی، ارتقای کیفیت فضای شهر، دستیابی مدیریت شهری به منابع درآمدی پایدار با رویکرد جذب، بهبود، تقویت و ساماندهی جریان سرمایه گذاری ها در شهر کلیشاد و سودرجان جزء اولویت ها است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور گفت: حرکت شهرداری کلیشاد و سودرجان در جهت تخصیص بخشی از درآمدها به پروژه های عمرانی، حاکی از بکارگیری الگوی برنامه ریزی های منظم در عرصه مدیریت هزینه و درآمدزایی است.

کد خبر 345744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.