آموزش ۶۰۰ نفر از نیروهای رفع تخلفات شهری

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از حضور ۶۰۰ نفر از نیروهای رفع تخلفات شهری در دوره‌های آموزشی خبر داد و گفت: آموزش کارکنان رفع تخلفات شهری اولویت شاخص است و می‌تواند در نحوه برخورد با مردم و رفع تخلفات صورت گرفته مؤثر باشد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: رویکرد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان آموزش تمام کارکنان در رده‌های مختلف از جمله نیروهای برخورد با تخلفات ساختمانی، سد معبر، مشاغل مزاحم و ... است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در دو بخش عمومی و تخصصی افزود: دوره‌های عمومی شامل اخلاق اداری و نحوه تعاملات اجتماعی است که تاکنون پنج دوره آن برگزار و این دوره‌ها هر شش ماه یک بار تکرار می‌شود، دوره‌های تخصصی نیز برای گروه‌های فنی برگزار و این دوره‌ها هر سه ماه یک بار تکرار می‌شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون شش هزار نفر- ساعت دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان تخلفات شهری شهرداری اصفهان برگزار شده است، اظهارکرد: در آینده‌ای نزدیک دوره آموزشی «کنترل خشم» با حضور اساتید روانشناسی دانشگاه اصفهان در محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

محمدحسینی تاکید کرد: پس از برگزاری دوره‌های آموزشی، آزمون‌هایی از نیروهای شرکت کننده گرفته می‌شود تا نیروها ارزیابی و تاثیر آموزش‌ها سنجیده شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های بعدی آموزش‌ها ویژه متصدیان واحدهای صنفی به ویژه موتورسیکلت فروشان، فروشندگان اتومبیل و میوه فروشان است که با همکاری اتاق اصناف برگزار می‌شود، گفت: پس از این دوره‌ها در نهایت به سمت فرهنگ شهروندی رفته و برای گروه‌های مختلف مردمی دوره‌های آموزشی را برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 345708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.