صدور بیش از یک هزار جلد سند مالکیت اراضی در شهرضا

شهرضا - رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا از صدور و واگذاری ۱۴۰۰ جلد سند مالکیت اراضی این شهرستان در یک سال گذشته خبر داد.

غلامرضا سبزواری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: در یک سال گذشته ۸۰ قطعه زمین با کاربری‌های مختلف به اشخاص حقیقی و حقوقی شهرستان واگذار شده است.

وی ادامه داد: این کاربری‌ها اعم از کشاورزی، دامداری و صنعتی بوده است که در قالب عقد قراردادهای اجاره به شرط تملیک، فروش و اجاره واگذار شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا در ادامه افزود: در یک سال گذشته ۱۴۰۰ جلد از اسناد مالکیت اراضی شهرستان صادر و به متقاضیان واگذار شده است.

سبزواری تصریح کرد: تعدادی از اراضی که اسناد ملکیت آن‌ها واگذار شده مربوط به مسکن‌های مهر شهرستان و تعاونی‌های ان بوده است.

وی با اشاره به واگذاری قطعه زمینی به متراژ ۶۰۰ متر به اداره ورزش و جوانان شهرضا، تصریح کرد: این قطعه زمین برای ساخت خانه جوان شهرضا در سایت اداری شهرستان واگذار شده که پس از طی مراحل قانونی قرارداد واگذاری آن انجام و عملیات ساختمانی در آن آغاز می‌شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا اضافه کرد: قطعه زمین دیگری نیز به مساحت بیش از چهار هزار متر به اداری ورزش و جوانان شهرستان، برای ساخت سالن ورزشی در فاز چهار منطقه «سروستان» واگذار شده است.

کد خبر 345704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.