تکمیل طرح جاده شهرضا-مبارکه تا پایان سال جاری

دهاقان –فرماندار شهرستان دهاقان از تکمیل طرح جاده شهرضا به مبارکه تاپایان سال جاری خبرداد.

علی اصغر قاسمیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، در این زمینه اظهار کرد: یکی از دغدغه های مسئولان و درخواست مردم، بهبود حمل و نقل جاده ای و کاهش تصادفات است.

وی با بیان اینکه جاده شهرضا-مبارکه از محورهای پرتردد و خطر سازی است، افزود: در سال های اخیر آمار بالای تصادفات منجر به فوت این محور مسئولان را به این فکر وا داشت که هرچه سریع تر برای تکمیل این جاده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده باند دوم این جاده افتتاح می شود، گفت: برای انجام عملیات آزادسازی، ترمیم جاده، آسفالت و...تاکنون۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار شهرستان دهاقان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۴۶ میلیارد ریال برای روکش آسفالت جاده ای دهاقان نیاز است این جاده تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

قاسمیان با اشاره به سیاست های دولت برای ایجاد و حفظ اشتغال، اظهار کرد: در بخش کشاورزی با بهینه سازی مصرف آب و بهتر بودن تولید محصولات شاهد ایجاد اشتغال مطلوب خواهیم بود.

وی از افتتاح فاز نخست شرکت نفت نسوز در این شهرستان خبرداد و خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا با ایجاد اشتغال از نرخ بیکاری شهرستان کاسته شود.

کد خبر 345681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.