مناطق مرکزی اصفهان غبارآلود می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: وزش باد شدید در مناطق مرکزی طی امروز و فردا منجر به ایجاد شرایط غبار آلود در این مناطق می‌شود.

علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: دراین بازه زمانی آسمان کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد شدید و نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال وزش باد شدید در مناطق مرکزی اصفهان شاهد وضعیت غبارآلود در این مناطق خواهیم بود، اضافه کرد: این شرایط امروز و فردا بر این مناطق حاکم است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: در مناطق شمال و غرب استان اصفهان نیز برای امروز و فردا بارش رگبارهای بهاری پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: طی امروز روند کاهشی دما که طی دو روز گذشته نیز وجود داشته و ادامه می‌یابد و از فردا وضعیت دمایی استان مجدداً روند افزایشی را با شیب ملایم خواهد داشت.

عسگریان خور و بیابانک با دمای ۳۷ و بویین میان دشت با دمای ۴ درجه سانتی‌گراد را به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد و افزود: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات امروز نیز بین ۳۳ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد نوسان دارد.

کد خبر 345629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.