دومین نشست کافه هنر برگزار می‌شود

مدیرمسئول موسسه فرهنگی نقش قلم از برگزاری دومین نشست کافه هنر با حضور "محمدکاظم شیران" و با محوریت آسیب‌شناسی صنعت سینما و تئاتر کشور خبر داد.

مریم عباسی‌فر به خبرنگار ایمنا گفت: در دومین نشست کافه هنر که از سوی موسسه فرهنگی نقش قلم و با حضور "محمدکاظم شیران" برگزار می شود، به آسیب‌شناسی صنعت سینما و تئاتر کشور پرداخته خواهد شد؛ ضمن اینکه در هر یک از این نشست‌ها که به صورت مداوم برگزار می شود یکی از هنرهای هفت‌گانه معرفی می‌شود و در نشست دوم نیز هنر هفتم یعنی سینما معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه نشست دوم کافه هنر با هدف توسعه در راستای نشاط اجتماعی برگزار می‌شود، افزود: باتوجه به اهداف موسسه و اینکه حضور شادی و نشاط اجتماعی از نشانه‌های یک جامعه سالم است و همه ما نیز تمایل داریم در جامعه‌ای سالم و خالی از افسردگی زندگی کنیم و ناراحتی‌های جمعی و فردی و فرهنگی در جامعه‌مان وجود نداشته باشد، بنابراین از پیشنهاد آقای شیران مبنی ارایه موضوع آسیب‌شناسی صنعت سینما و تئاتر با هدف توسعه  نشاط اجتماعی استقبال کردیم.

مدیرمسئول موسسه فرهنگی نقش قلم با تاکید براینکه در هیچ‌یک از نشست‌های کافه هنر موضوع استاد و شاگردی مطرح نیست، گفت: اعتقاد ما این است که عدم وجود موضوع استاد و شاگردی، در ارتباط و دریافت بهتر مطالب تاثیرگذار است، یادگیری بهتر انجام می‌شود و ماندگاری مطالب در ذهن‌ها در حالت صمیمی و گفت و گو  بیشتر است، اما اگر موضوع استاد و شاگردی دربین باشد ممکن است حالت اجبار در یادگیری ایجاد شود.

گفتنی است، دومین نشست کافه هنر با حضور "محمدکاظم شیران" کارشناس ارشد تئاتر و عضور خانه سینما، و انجمن هنرهای نمایشی دوشنبه ۲۱ خردادماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ در موسسه فرهنگی نقش قلم، واقع در خیابان حکیم نظامی، کوچه ۵۵ برگزار می‌شود.

کد خبر 345619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.