پیگیر مشکلات مدیریت سد کوچری هستیم

گلپایگان- معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار اصفهان گفت: مشکلات مدیریت سد کوچری گلپایگان در استانداری و وزارت کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حمیدرضا طباطبایی نائینی صبح امروز (شنبه) در نشست هم اندیشی با مسئولان و اعضای شوراهای شهر و روستای شهرستان گلپایگان اظهار کرد: مطالبات مهم مردم این خطه در حوزه مدیریت اجرایی شهرستان و  امور آب به ویژه حقابه و مدیریت سد کوچری گلپایگان است که پیگیر آنها هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار اصفهان ادامه داد: در راستای تغییر مدیریت اجرایی سد کوچری از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بررسی های بیشتری صورت می‌گیرد، سپس از طریق وزیر کشور و وزیر نیرو پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

وی گفت: استاندار نیز در حوزه آب با حساسیت بیشتری نسبت به حوزه های دیگر ورود می کند به صورتی که تا پاسی از شب و در جلسات مختلف مسایل مرتبط به استان را مورد بررسی و کنکاش قرار می‎دهد.

طباطبایی تصریح کرد: غرب استان فراموش نشده، قطعاً بدانید که گلپایگان یک محور اصلی از شهرستان‌های مهم استان اصفهان است، مطالبات مردم شهرستان با حضور نماینده آنها در مجلس به استاندار ارائه میشود.

فرمانداری ویژه برای گلپایگان قابل پیگیری است

در ادامه قربانعلی قائمی، مشاور و دستیار ویژه استاندار استان اصفهان اظهار کرد: فرمانداری ویژه برای شهرستان پیشنهاد خوب و قابل پیگیری خواهد بود.

وی افزود: در راستای مدیریت اجرایی شهرستان به زودی با استاندار در این زمینه تصمیم گیری و با نظر نماینده شهرستان اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 345531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.