روز قدس بهترین انعکاس مظلومیت فلسطین در سطح جهان بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده ظلم بی حد رژیم جعلی صهیونیست، بر علیه مردم فلسطین و اعتراضی به همکاری امپریالیسم آمریکا و کشورهای فریب خورده منطقه مانند عربستان سعودی با این رژیم بود که باعث رسوایی آنها شد.

حیدر علی عابدی  در خصوص حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ایمنا گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس بهترین انعکاس صدای مظلومیت ملت فلسطین در سطح جهان بود.

وی افزود: شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی، نشان دهنده ظلم بی حد رژیم جعلی صهیونیست، بر علیه مردم فلسطین و اعتراضی به همکاری امپریالیسم آمریکا و کشورهای فریب خورده منطقه مانند عربستان سعودی با این رژیم بود که باعث رسوایی آنها شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با ابراز امیدواری نسبت به اینکه وجدان‌های بیدار انسانی به این اخبار توجه کنند و به ماهیت ظالم رژیم صهیونیستی و رژیم مستکبر آمریکا بیش تر پی ببرند، گفت: اگر این آگاهی رخ دهد، همه ملتها برای دفاع از حقوق مردم فلسطین به پا خواهند خواست.

عابدی تأکید کرد: در روز قدس امسال، پیام بسیار زیبایی برای احقاق حق مردم فلسطین به دنیا مخابره شد: ملت فلسطین باید به وطن خود بر گردد و هیچ سازشی وجود ندارد. رژیم غاصب و ظالم صهیونیست باید از صفحه روزگار محو شود.

کد خبر 345499

برچسب‌ها