مترو در روز قدس رایگان است

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مترو اصفهان روز جهانی قدس به صورت رایگان به شهروندان خدمات رسانی می‌کند.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ضمن گرامی داشت فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: فردا روز قدس است و مردم برای حضور در راهپیمایی از گوشه و کنار این شهر به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) حرکت میکنند.

وی با بیان اینکه مترو اصفهان روزهای جمعه تعطیل است، افزود: به درخواست اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان مترو فردا در روز قدس از ساعت ۹ الی ۱۵ فعال خواهد بود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مترو در روز قدس رایگان به شهروندان خدمات رسانی می‌کند، اضافه کرد: علاوه بر مترو دیگر مُدهای حمل و نقل عمومی نیز با تمام قدرت در اختیار شهروندان قرار دارد.

وی با بیان اینکه از آنجایی که مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس روزه دار هستند نیروهای آتش نشانی نیز نسبت به تلطیف هوا و پخش آب در آسمان اقدام می‌کنند، افزود: شهرداری از تمام ظرفیت خود برای هر چه بهتر برگزار شدن روز جهانی قدس استفاده خواهد کرد.

نصر اصفهانی همچنین به فعالیت مترو اصفهان در روز عید فطر اشاره کرد و گفت: در این روز نیز از ساعت ۹ الی ۱۵ مترو فعال خواهد بود اما در خصوص رایگان بودن آن در این روز هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

کد خبر 345452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.