روز قدس، نماد همبستگی جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی است

شهرضا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: روز قدس نماد همبستگی جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی است که قصد دارد با شگردهای مختلف به مسلمانان آسیب برساند.

مرتضی ملکیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با بیان اینکه امسال روز قدس از حساسیت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد: اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس، از سوی مسلمانان جهان محکوم شد، از سوی دیگر این رژیم جنایتکار مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشده است، اما لازم است یک بار دیگر به صورت گسترده از سوی مسلمانان جهان و در یک گردهمایی بزرگ، محکوم شود.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی اسراییل تحرکات خود را علیه کشورهای اسلامی علنی کرده است، تصریح کرد: کشوری که موجودیت خود را با غصب سرزمین‌های اسلامی به دست آورده است، قصد دارد تا معادلات جهانی را به نفع خود تغییر دهد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا انقلاب اسلامی را بزرگترین مانع در راه تحقق اهداف استکبار جهانی دانست و افزود: اندیشه‌های الهی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، بر ضرورت حمایت از مسلمانان ستمدیده و مردم مظلوم جهان تأکید کرده است.

ملکیان با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: مردم شهرضا، همچون دیگر مردم ایران در روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی در شهرضا از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۸ خردادماه از میدان تاسوعا آغاز و سپس راهپیمایی کنندگان از مسیر خیابان شهید بهشتی در میعادگاه نماز جمعه تجمع می‌کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرضا، به جز مرکز شهرستان، در روستاهای اسفرجان، هونجان، امین‌آباد و کهرویه نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 345449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.