ضرورت تبیین اندیشه‌های امام(ره) برای نسل جوان

امام جمعه دهاقان با تأکید بر ضرورت بصیرت بخشی و آگاهی دادن به نسل جوان و تبیین اندیشه‌های امام(ره) برای آنان، گفت: قیام ۱۵خرداد از اهمیت فراوانی برخوردار است، زیرا امام(ره) باید در چند جبهه در مقابل عناصر ارتجاع و اعتقادات و انحرافات داخلی، مقاومت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی در آیین بزرگداشت نیمه خرداد با بیان این مطلب اظهار کرد:امروز شاهد افزایش دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی هستیم که به نوعی حکایت از گستاخ شدن برخی از ضد انقلاب دارد.

وی ادامه داد: افرادی که در گذشته جرات سخن گفتن نداشتند و از اینکه نامی از خاندان پهلوی ببرند شرمنده می‌شدند، اکنون تحت تأثیر فضای تبلیغاتی ایجاد شده، رضاشاه را به عنوان عنصر مطلوب معرفی می‌کنند.

امام جمعه دهاقان با تأکید بر ضرورت بصیرت بخشی و آگاهی دادن به نسل جوانی که وقایع گذشته را ندیده‌اند، افزود: قیام ۱۵خرداد از اهمیت فراوانی برخوردار است، زیرا امام(ره) باید در چند جبهه در مقابل عناصر ارتجاع و اعتقادات و انحرافات داخلی، مقاومت می‌کردند.

رضوانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) توانست همه هنجارهایی که در رابطه با پهلوی بود را تغییر دهد، اظهار کرد:امروز انقلاب اسلامی برترین انقلاب جهان است و قابل مقایسه باهیچ حکومتی نیست.

حجت الاسلام رضوانی با بیان اینکه تلاش دشمن برای نا امید کردن ملت ایران ادامه دارد، خاطر نشان کرد: نباید در مقابل اقدامات دشمن منفعل باشیم، باید جنبه مقابله ما بیشتر شود و برای مردمی کردن عناصر انقلاب قدم برداریم.

کد خبر 345389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.