بهترین آیفون اپل را بهتر بشناسید

آیفون ایکس،تا امروز رتبه نخست بهترین گوشی های اپل را دراختیار دارد. گوشی هوشمندی با پیشینه ۱۰ ساله این کمپانی که تقریبا همه خواسته های کاربران آیفون را برآورده کرده است.

به گزارش سرویس علمی ایمنا، این آیفون، درواقع یک ریسک بزرگ از کمپانی اپل بود.

آیفون ایکس همانقدر که چشمگیر است گران هم هست، اما اگر واقعاً می‌خواهید بهترین آیفون تا امروز را بشناسید باید بگویم که این آیفون فوق العاده است. میلیون‌ها نفر از طرفداران اپل از زمان عرضه این گوشی آن را خریداری کرده‌اند. درواقع این تلفن همراه، آینه تمام نمایی از آینده گوشی‌های هوشمند اپل است.

حذف کردن دکمه home و تغییر طراحی، یک حرکت انقلابی بود، اما پس از سالها شباهت و تکرار، این گوشی توانست کلیشه گوشی‌های قبلی اپل را بشکند از طراحی قدیمی فاصله گرفته و ویژگی‌های جدیدی را به نمایش بگذارد. دراین گوشی به جای لمس انگشتی برای باز کردن قفل گوشی باید از تکنولوژی جدید آن یعنی شناسایی چهره صاحبش به جای اثر انگشت استفاده کنید. این گوشی تجربه خارق العاده و تلفیقی نو از یک صفحه نمایش کامل است.

براساس امتیاز بندی سایت techradar این گوشی بهترین گوشی اپل است. به اعتقاد نویسندگان این سایت فناوری کمی ناعادلانه است که نمره کامل را به گوشی‌ای بدهیم که قیمت آن بسیار زیاد است ویک گوشی بسیار لوکس به حساب می‌آید، اما صادقانه باید اعتراف کرد این گوشی کامل‌ترین اسمارت فون اپل تا به امروز است. یک دستگاه کاملاً مهندسی شده که حتی قابلیت خم شدن دارد. کلیدهای مکانیکی این گوشی با عملکرد راحت‌تر کار با آن را ساده می‌کند. تشخیص قاب و صفحه نمایش آن ازهم تقریباً غیرممکن است.

کناره استیل گوشی مقاومت بسیار بالایی دارد. ظاهر تمام شیشه‌ای این اپل مقاومت کاملی در برابر آب دارد. فرمول جدید شیشه پایدارترین در بین تمام اسمارت فوت‌ها است که شارژوایرلس را نیز در این گوشی امکان پذیرمی کند. درواقع این گوشی یک صفحه نمایش بزرگ است به جز یک برش مهره‌ای در بالای صفحه که یک دوربین جدید را در آن قرار می‌دهد.

دوربین این گوشی تشخیص عمیقی دارد. با یک نگاه قفل گوشی را بازمی کنید. رمز شما چهره شماست. درواقع این تلفن همراه سی هزار نقطه مخفی چهره شما را می‌شناسد. جالب نیست که گوشی شما حتی در تاریکی شما را بشناسد.

آیفون ایکس دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی سوپر رتینا (Super Retina) می‌باشد که کاملاً جدید است و چشم‌ها را به سوی خود خیره می کنددوربین این گوشی کنترل کاملی بر پنجاه عضله صورت شما دارد. خوشحالی یا ناراحتی صورت شما را عمیقاً درک می‌کند. حالت پرتره این گوشی هم دوربین عقب و هم دوربین جلو دارد. پرتره این دوربین در حد یک عکاسخانه واقعی عمل می‌کند که با عمق واقعی جدید، حتی ایموجی ها را زنده می‌کند. دوربین گوشی قبل از عکس گرفتن، خود به خود کیفیت عکس را به بهترین حالت ممکن درست می‌کند. تعجب نکنید چون این یک آیفون ایکس است؛ یک آیفون بی نظیر!

کد خبر 345385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.