میدان دام شهرضا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

شهرضا – شهردار شهرضا از تعیین تکلیف میدان دام این شهر و واگذاری آن به بخش خصوصی خبر داد.

رحیم جافری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: پروژه احداث میدان دام شهرضا از دوران شهرداران و شوراهای اسلامی پیشین آغاز شده و هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ساخت این مجموعه حدود سه میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: با استناد به مفاد اصل ۴۴ قانون اساسی، برای تکمیل این پروژه لازم است از ظرفیت بخش خصوصی که در اینجا اتحادیه صنفی است، استفاده شود.

شهردار شهرضا ادامه داد: باتوجه به اینکه عرصه محل احداث پروژه میدان دام شهرداری متعلق به جهاد کشاورزی و اعیانی آن متعلق به شهرداری است، با رایزنی‌های انجم شده با فرماندار شهرستان، مقدمات صدور مجوز برای واگذاری به بخش خصوصی از طرف شهرداری فراهم شده است که به زودی به نتیجه می‌سد.

جافری همچنین با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرضا، اظهار کرد: احداث تقاطع غیر هم سطح چهارراه «آیت‌الله طالقانی» که امکان اتصال خیابان‌های حافظ شرقی و غربی را فراهم می‌کند  و همچنین تقاطع غیرهمسطح خیابان «انقلاب اسلامی» و ادامه خیابان «آیت‌الله طالقانی»، از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرداری هستند.

وی با بیان اینکه در مسیر احداث هریک از این پروژه‌ها تأسیسات شرکت‌های خدمات رسان گاز، مخابرات، آب و فاضلاب وجود دارد، تأکید کرد: پیش از اجرای هرطرحی لازم است این تأسیسات جا به جا شود.

شهردار شهرضا تصریح کرد: گذشت زمان برای انجام مطالعات این طرح‌ها و اخذ مجوز از شورای ترافیک شهرستان و استان، علت طولانی شدن آغاز اجرای آن تاکنون بوده است.

جافری احداث تقاطع خیابان اردیبهشت و تکمیل سامانه پایش تصویری شهری را از دیگر پروژه‌های عمرانی این شهرداری اعلام کرد.

کد خبر 345381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.