ایران ۱ - کانادا ۳ / ایران، همچنان ناکام در ست چهارم

تیم ملی والیبال ایران، مقابل کانادا تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم های ملی والیبال ایران و کانادا از ساعت ۱۱:۴۰ به وقت تهران در سن خوان آرژانتین به مصاف هم رفتند.

ایران از ۵ دیدار قبلی خود ۲ پیروزی مقابل استرالیا و آرژانتین و ۳ شکست در مصاف با فرانسه، ژاپن و ایتالیا در کارنامه دارد و کانادا پس از ۲ شکست مقابل روسیه و لهستان توانستند کره جنوبی، ایتالیا و آرژانتین را از پیش رو بردارند.

کولاکوویچ تیمش را با ترکیب سعید معروف، مجتبی میرزاجانپور، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، علی شفیعی، مهدی مرندی و امیر غفور را به میدان فرستاد.

در ست نخست این دیدار هر دو زمان استراحت فنی به سود کانادا بود و در حالی که ایران می رفت تا کار را به تساوی بکشاند این کانادا بود که امتیاز ۲۵ را برای خود مقابل ۲۳ امتیاز ایران در تابلو ثبت کرد.

ست دوم باز هم زمان های استراحت فنی به سود کانادا بود، در حالی که ایران ۱۷ بر ۲۱ عقب بود ۲ امتیاز پیاپی از میرزاجان پور اختلاف را کمتر کرد اما باز هم کانادا توانست ۲۵ بر ۲۲ این ست را به نفع خود به پایان رساند.

ست سوم در شرایطی آغاز شد که نتیجه ۹ بر ۲ به سود کانادا شرایط رابرای تیم ایران سخت کرد اما به یک باره روند امتیاز گیری ایران شروع شد و زمان استراحت فنی دوم با حساب ۱۶ بر ۱۴ به سود ایران ثبت شد. در انتهای این ست شاگردان کولاکوویچ توانستند ۲۵ بر ۲۱ پیروز شوند تا با امید و روحیه به سراغ ست چهارم برود.

در ست چهارم بلند قامتان ایران از همان ابتدا از کانادا پیش افتادند و زمان استراحت فنی اول را با نتیجه ۸ بر ۶ به نام خود ثبت کردند. کانادا در امتیاز ۱۴ کار را به تساوی کشاند و در زمان استراحت فنی دوم ۱۶ بر ۱۵ از ایران پیش افتاد.

ایران در امتیاز ۲۰ با کانادا مساوی شد ولی در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود کانادا تمام شد تا تیم ملی والیبال ایران ۳ بریک مغلوب کانادا شود و چهارمین شکست را در کارنامه خود ثبت کند.

کد خبر 345326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.