کم کاری مسئولان خروج از خط امام و رهبر است

تیران-نماینده مردم شهرستان های نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به مردم وجه توجه و الزام نهضت امام خمینی(ره) بود که نباید مورد بی توجهی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، ابوالفضل ابوترابی، در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت بیانگذار انقلاب اسلامی در مسجد سیدالشهدا(ع) تیران اظهارکرد: شخصیت امام خمینی(ره) و نهضت و انقلاب ایشان دارای ویژگی های منحصر به فردی است که خدمت به مردم و نوکری ملت از جمله این ویژگی ها است.

وی افزود: خدمت به مردم وجه توجه و الزام نهضت امام خمینی(ره) بود که نباید مورد بی توجهی باشد و مسئولان کشور در رده‌های مختلف باید نگاه جامعی نسبت به مسئولیت و وظیفه خود در مقابل نظام و ولایت فقیه داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم کاری هایی که توسط برخی از کارمندان و مسئولان کشور صورت می گیرد، تصریح کرد: این افراد نسبت به نظام و کشور خیانت می کنند و اصلا در خط امام و رهبر نیستند.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور همیشگی در صحنه های مختلف همواره حامی و پشتیبان نظام بوده اند، اما برخی از مسئولان نسبت به این وظیفه خود در مقابل با مردم بی توجه بوده و نیازهای کشور را مورد رسیدگی و توجه قرار نمی دهند و مسئولیت برای آن ها یک فرصت شده است.

ابوترابی علم، تقوا، سیاست و مدیریت بنیان گذار انقلاب اسلامی را مهم و بی نظیر دانست و یادآورشد: ویژگی های شخصیت ایشان همواره الگویی برای جوامع بوده و مسئولان نیز باید از این ویژگی ها برای مدیریت بهتر خود استفاده کنند.

کد خبر 345312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.