جلسات ستاد مبارزه با مفاسد را تعیین تکلیف کنید

نماینده مردم آمل در مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از عدم تشکیل جلسات این ستاد انتقاد و اعلام کرد که در این زمینه درحال تهیه نامه‌ای به سران قوا هستند.

به گزارش ایمنا، عزت‌الله یوسفیان ملا با انتقاد از عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: حدود ۶ یا ۷ ماه است که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل جلسه نداده است و این جای بسی تأسف دارد.

وی بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی تأکید کرد و افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی باید به صورت جدی دنبال شود، اما در چنین شرایطی شاهدیم که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مدت‌ها است تشکیل جلسه نداده است.

نماینده مردم آمل با اعلام اینکه نمایندگان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال تهیه نامه‌ای خطاب به سران قوا هستند، گفت: در این نامه نسبت به عدم تشکیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقادات جدی مطرح و تأکید شده است که هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود. 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اضافه کرد: در این نامه از رییس مجلس خواسته شده است که در جلسه سران قوا موضوع تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تعیین تکلیف شود.

یوسفیان ملا مجدداً بر لزوم مبارزه با مفاسد تأکید کرد و اظهار کرد: در شرایط فعلی مبارزه با مفاسد اقتصادی باید یکی از دستور کارهای جدی قوا باشد، اما شاهدیم که جلسات یکی از ستادهای مهم در این زمینه ماه‌ها است تشکیل نشده و کسی هم پیگیر آن نیست.

منبع:فارس

کد خبر 345306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.