۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
از ۱۵ منطقه شهر اصفهان چه خبر؟

توزیع یکسان و عادلانه خدمات و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان از ملزومات مدیریت شهری برای رسیدن به توسعه پایدار است، بر همین اساس پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در دستور کار شهرداری‌های مناطق ۱۵‌گانه قرارگرفته است.

به گزارش ایمنا: در سال جدید مسئولان برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به مردم، ارتقا کیفیت زندگی در محلات و افزایش رفاه شهروندان در دست اجرا دارند، ازاین‌رو به سراغ شهرداری های‌ مناطق ۱۵‌گانه اصفهان رفتیم تا جویا شویم امسال در کوچه‌پس‌کوچه‌های نصف جهان چه می‌گذرد؟

 احداث خط بی آرتی در خیابان های کاشانی، شهید بهشتی و میدان جمهوری

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان در خصوص پروژه های عمرانی این منطقه اظهار کرد: کلکتور آب فضای سبز شرقی و غربی منطقه با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است.

مهین شکرانی با بیان اینکه احداث بی آرتی خیابان کاشانی، شهید بهشتی و میدان جمهوری از دیگر پروژه های این منطقه در سال جاری است، افزود: بعد از اتمام این پروژه گذر عالم آرا حد فاصل چهارباغ، شمس آبادی که هزینه ای بالغ بر ۹۰۰میلیون تومان دارد، برای اجرا به مناقصه گذاشته می شود.

وی ادامه داد: پروژه احداث پارکینگ زیرسطحی اردیبهشت با هزینه شش میلیارد تومان و پروژه پیاده راه سازی چهارباغ عباسی با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد تومان در حال اجراست.

احداث خیابان پوریای ولی با اعتبار ۸ میلیارد تومان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان در خصوص پروژه های عمرانی این منطقه اظهار کرد: برای احداث خیابان پوریای ولی نزدیک به هشت میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که هفت میلیارد تومان برای آزاد سازی زمین و یک میلیارد تومان برای احداث پروژه هزینه می شود.

علی اصغر شاطوری افزود: احداث خیابان پوریای ولی حدفاصل میدان شهید کویتی‌پور تا خیابان اشراق جنوبی، دسترسی شهروندان به خیابان های کاوه، لاله و بیمارستان سوانح سوختگی تسهیل می‌کند.

وی با بیان اینکه مدت زمان قرارداد احداث خیابان پوریای ولی تا پایان سال جاری است، ادامه داد: احداث این خیابان، آخرین خیابان‌سازی منطقه هفت شهرداری اصفهان در بافت فرسوده خواهد بود.

آسفالت محله حصه با اعتبار یک میلیارد تومان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در خصوص پروژه های عمرانی این منطقه اظهار کرد: فرهنگسرای حصه با برآورد هزینه ای بالغ بردو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و کلکتور تامین آب فضای سبز شرقی وغربی منطقه با اعتبار دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، آسفالت محله حصه با اعتبار یک میلیارد تومان در دستور کار است.

امامی ادامه داد: خانه کودک استاد همایی بالغ بر ۷۴۰ میلیون تومان و آتش‌نشانی عطشاران بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر پروژه های این منطقه در سال جاری است.

خیابان شهدای مدافع حرم به زودی تکمیل می شود

 مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در خصوص پروژه های عمرانی این منطقه اظهار کرد: پروژه بوستان مدافع حرم به عنوان بزرگترین بوستان شمال غرب اصفهان  در این منطقه در دست اجرا است.

وی افزود: بخش اول این پروژه تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم تا پایان سال جاری با قول مساعد پیمانکار به بهره برداری‌ برسد. همچنین عملیات اجرایی خیابان شهدای مدافع حرم در خیابان اشرفی اصفهانی به طول ۵۶۰ متر و عرض  ۳۰ متر مربع در دست اجرا است و تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته و به زودی تکمیل می شود.

حمید اشرفی ادامه داد: سامان دهی پیاده روها و آسفالت خیابان ها  نیز از جمله پروژه های محله محور این منطقه در سال جاری است.

احداث مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

سرپرست شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان اظهار کرد: احداث مرکز توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در محله امیرالمومنین در دست اجرا است.

برکت ادامه داد: خط انتقال پساب به شاهین شهر همراه با تصفیه خانه مجهز ثانویه بالغ بر ده میلیارد تومان بر آورد هزینه شده است و مجموعه ورزشی امین آباد بالغ بر یک میلیارد تومان در دست اجرا است.

هدایت و دفع آبهای سطحی خیابان جانبازان

مدیر منطقه ۱۳ اصفهان در خصوص پروژه های فعال اظهار کرد: هدایت و دفع آب‌های سطحی خیابان جانبازان و هدایت و دفع آب‌های سطحی خیابان شهیدعباس پور و شهرک کازرونی با هزینه ۱۶۰ میلیون تومان در دست اجرا است.

مُبلغ افزود: برای ارتقا کیفی محله شفق بالغ بر ۵۰ میلیون تومان هزینه و برای پیاده رو سازی و آسفالت کوچه باغ ارم ۱۲۰ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 345298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.