آمریکا با اصل نظام دشمنی دارد،مسائل هسته ای وموشکی بهانه است

دهاقان –فرماندار شهرستان دهاقان گفت: آمریکا با اصل نظام دشمنی دارد ومسائل هسته ای وموشکی ایران تنها یک بهانه برای ادامه دشمنی آنها با ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان صبح امروز(یکشنبه) در آیین بزرگداشت ارتحال امام(ره)، اظهار کرد: آمریکا دشمنی عمیق با ایران داشته و دارد این دشمنی دراصل با نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مسائل هسته ای، موشکی و...تنها بهانه آنها در ادامه این دشمنی ها است ودلیل مخالفت آنها هم این است که ایران اجازه نمی دهند مثلث خبیث دشمنی (آمریکا، اسراییل وانگلیس) شکل بگیرد.

وی بااشاره به برجام نیز گفت: عناصر سیاسی و مدیریتی ازسرزنش یکدیگر دربرجام پرهیز ونقد منصفانه را پیشه کنند، به یکدیگر اهانت نکنند وهتک حرمت نداشته باشند تامبادا درمساله برجام شاهد ایجاد دوخط مختلف باشیم. امروز  نیاز جامعه به وحدت وهمدلی است وهمه ما همچون گذشته در جهت یکپارچگی نظام از فرمایشات رهبری تبعیت می کنیم.

فرماندار دهاقان خاطر نشان کرد: انقلاب ما به ارزانی بدست نیامده، باایثار وتقدیم شهدا توانستیم انقلاب را به پیروزی برسانیم واکنون نیز باید برای حفظ آن وحدت داشته باشیم.

کد خبر 345261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.