تنها بیمارستان دهاقان اورژانس شبانه‌روزی ندارد

دهاقان –معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت:بیمارستان شهرستان دهاقان اورژانس تخصصی شبانه روزی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، بهروز کلیدری صبح امروز(یکشنبه) در جلسه معارفه رییس بیمارستان شهدای دهاقان، اظهار کرد:مهم ترین مشکل درمان شهرستان دهاقان، نبود خدمات تخصصی است و همین موجب شده تا بیماران به شهرستان‌های همسایه وحتی مرکز استان مراجعه کنند.

وی افزود: بااینکه زیرساخت‌های فیزیکی درمان در این شهرستان فراهم شده، اما باید بتوانیم خدمات بهتری فراهم کنیم تارضایت بیماران حاصل شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه سطح خدمات دربیمارسیتان دهاقان باید ارتقا یابد، از نبود اورژانس شبانه روزی خبرداد و افزود: تنها بیمارستان دهاقان علاوه براین مشکل از نبود خدمات زایمان نیز رنج می برد ونبود پزشکان متخصص نیز باعث ایجاد نارضایتی شهروندان شده است.

کلیدری از برنامه ریزی برای خدمات کلینیکی تخصصی در این شهرستان تاپایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: بااینکه دهاقان از نظر خدمات درمانی بامشکلات فراوانی مواجه است، اما خدمات اورژانسی از اولویت ها به شمار می رود و  باید به آن به طور جد پرداخته شود.

وی باتوجه به حضور پزشکان متخصص در کلینیک‌های شهرستان، گفت: چنانچه زمینه این حضور فراهم شود، خدمات غیر بستری اورژانس نیز فراهم می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، بااشاره به تخصیص یارانه ۳۰ میلیارد ریالی دانشگاه به بیمارستان دهاقان در سال گذشته، خاطر نشان کرد:برای ایجاد بستر های درمانی و زیرساخت های بیمارستان نیاز به همدلی بیشتر مردم، مسئولان وخیران است.

در این آیین از خدمات دکتر حشمت ثالثی قدردانی و حسن صفایی به عنوان رییس تنهابیمارستان دهاقان معرفی شد.

کد خبر 345256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.